Válságkezel a Sziget

2010. április 06. 14:43

Nem lazít a tavaly bevezetett intézkedéseken a Sziget Fesztivál szervezője, marad a szigorú költségvetés. Az idén még nagyobb hangsúlyt helyeznek a külföldi promócióra: közvetlen reklámra mintegy 400 ezer eurót költenek, a különböző együttműködésekkel a nemzetközi kampány értéke pedig meghaladhatja az egymilliót.

2010. április 06. 14:43
„A 390 ezres látogatószámával és 150 millió forintos nyereségével a válság dacára üzleti szempontból a tavalyi volt az eddig legsikeresebb Sziget Fesztivál, ez talán részben azoknak a válságkezelő intézkedéseknek is köszönhető, amelyeket megléptünk”

„Gyakorlatilag kőbe véstük a Sziget költségvetését, amely nem haladhatja meg a tavalyi 2,65 milliárd forintot, csak egyetlen esetben, ha olyan nemzetközi sztárt sikerülne idehívni, aki jelentős többletlátogatót vonzana a rendezvényre

Összesen 1 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
miloka
2010. április 06. 19:28
A nagy bevételből mennyi a drogárusításból származó rész???
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!