Beleáll az árharcba a Lidl: az Aldi után ők is csökkentik az árakat
Hétfőn jelentette be az Aldi Magyarország, hogy 20 százalékkal csökkenti a kínálatában a legkeresettebb vajak árát. A német vállalat a nemzetközi tej- és beszerzési piacon az utóbbi napokban kialakult árcsökkenésre reagált így. A csökkentett árak a nemzetközi és a magyar forrásból érkező vajak esetében egyaránt érvényesülnek és nem akciós, hanem tartósan alacsony árak lesznek.
Szerdán reagált a hírre a nagy konkurens Lidl, szerdától csökkenti a náluk legnépszerűbb márkájú vajak árait. A közleményük szerint
A 250 grammos, 82 százalékos zsírtartalmú Pilos vaj és a 250 grammos, 80 százalékos zsírtartalmú sózott Pilos vaj ára 25 százalékkal csökkent, amelyek így 899 forintba kerülnek, míg a 100 grammos Mizo vaj ára 379 forintra módosul.
Három termék ára is jelentősen csökkenni fog
Nyitókép: MTI/EPA/Koca Sulejmanovic
Összesen 44 komment
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
Hozzászólás szerkesztése
A vaj nagy része zsír...
Lidl meg Aldi is elmehet a fenébe, hülyének nézik a vásárlókat, az árplafonos termékekre (is) hivatkozva emeltek jóval a valós infláció felett árat, miközben _nincs_ 2.8-as UHT tej (csak eldugva pár darab, ami egyből elfogy). Erre az a magyarázatuk, hogy ők se kapnak a tejgazdaságoktól, (mert az árplafon miatti felborult kereslet, ugye), csak az a furcsa, hogy közben az ugyanolyan tetra brik dobozos 2.8-as ESL tejből meg rogyásig vannak.
Bejelentkezés