Pedig a katasztrófa nem a MÁV-os dolgozók hibája! Hanem Lázár Jánosé. És a magyar kormányé

2024. augusztus 26. 19:07

És még mindig van 2 millió ember, aki inkább elhiszi azt, amit a propagandatévében az arcába hazudnak, mint azt, amit a saját szemével lát. Vajon meddig még?

2024. augusztus 26. 19:07
null
Perintfalvi Rita
Perintfalvi Rita
Facebook

Nyitókép: Perintfalvi Rita Facebook-oldala

„Tragédia az, hogy ilyesmi megtörténhet 2024-ben Európa szívében! Nem a Balkánon, nem Indiában, nem Manilában vagy Afrikában, hanem Magyarországon, amiről évek óta órásplakátokon bizonygatják nekünk, hogy jobban teljesít. És még mindig van 2 millió ember, aki inkább elhiszi azt, amit a propagandatévében az arcába hazudnak, mint azt, amit a saját szemével lát. Vajon meddig még?

A pályaállapotok romlanak, a vonatok ezért nem csupán késen, de ki is siklanak, mint most a Keleti pályaudvar közelében. Télen fűtés nincs, nyáron hőgutát kapnak az utasok. Egyre nagyobb a MÁV dolgozók leterheltsége és az utasok ingerültsége. Nincsen pénz. És a nincsből nem lesz jobb semmi. De Lázár János még mindig hallgat. Éppen augusztus 20-án, amikor egy kerékpártúrával ünnepeltünk, tapasztalhattam meg a vidéki vasút elképesztő állapotait, ugyanakkor a MÁV-os dolgozók végtelen kedvességét is. Ugyanis azt vettük a fejünkbe, hogy néhány szakaszt azzal gyorsítunk fel, hogy vonatra szállunk.

Már az is csoda, hogy egyáltalán fel lehet vinni Magyarországon egy kerékpárt a vonatra! Nyugaton – ahol rengeteget utaztam az elmúlt 20 évben – külön kocsit tartanak fenn a kerékpároknak. Ahol olyan ajtót szerelnek fel, amin nem kell megemelni a kerekpárt, csak egy könnyed mozdulattal betolni a járműbe. Majd szépen elhelyezni arra a helyre, amely direkt a kerékpárok számára lett ügyesen és praktikusan kialakítva. Ezután pedig leülhet az utas a légkondis kocsiba és élvezheti az utazást.”

Ezt is ajánljuk a témában

 

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 168 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
anna bolena
2024. augusztus 28. 09:50
Egy kis összehasonlítás, vasúti szerencsétlenségek a Cseh Vasutaknál. Idén: Pardubice június 5, 4 halott, Dolní Lutyně jan.24, 1 halott, Bohumín 2022 júni 27, 1 halott, Radonice 2021 aug.4, 3 halott, Němčice, 2021 júl 31, Světec 2021 ápr 4, 1 halott, Pernink 2020 júl7, 2 halott, Český Brod 2020 júl 14, 1 halott. kikereshető: Seznam železničních nehod v Česku. A vasúti öngyilkosságok növekvő száma miatt 2014-ben a cseh vasutak felvetették, h a vesztegléssel satöbbivel keletkezett károk egy részét az öngyilkos hozzátartozóival téríttetnké meg.
2024. augusztus 28. 08:42 Szerkesztve
Kedves Magyarok! Azokról az elvtársakról is kellene néhány szót ejteni akik évek óta blokkolják a magyar vasúti közlekedés felújítására szánt pénzek megérkezését Brüsszelből! Ez az igazi hazaárulás! Ez merénylet a magyarország ellen!
masikhozzaszolo
2024. augusztus 28. 08:19
Aki a síntörés és a MÁV vezérigazgató 2 évenkénti cseréje között összefüggést lát, az számomra furcsa. Egy csavart sem húzott meg soha a vezérigazgató. És azt viszont látom, hogy egy csomó új vonat jár-kel, akár magasvasút is, mármint emeletes. A szétszedés következményeit láthatjuk, illetve, hogy nem egyszerre jut pénz járműcserére, pályaépítésre, felújításra. És ugye ott a személy és teher különválasztás is. Azt tudom, hogy nyugaton sokkal több sín és vasúttársaság van,. Svájcnak hány vasúttárasága is van? 56!.
tier31750
2024. augusztus 27. 18:56
Beteg agresszió baszatlan picsa
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!