A felszabaduló belvárosi területeken komplex fejlesztést hajtanak végre, az önkormányzat szabadidős tevékenységek végzésére alkalmas területet akar létrehozni, emellett egy új parkoló kialakítását is tervezik. „Egy igazi belvárost akarunk létrehozni, ahol van egy kis tó, játszótér, illetve hasznosítanánk a MÁV volt iroda- és állomásépületét is, amelynek a lebontásával kapcsolatban szintén fals információk jelentek meg. A valóság az, hogy a felújított házat nem akarjuk lebontani” – jelentette ki a politikus. Polics szerint a vonal jelentőségét korábban az adta, hogy
ezen keresztül szállították a település környékén kitermelt szenet Dunaújvárosba, emellett pedig a Komlón dolgozó munkások is a vasúton keresztül érkeztek a gyárakba.
Ma a vágány végén csak egy kődöntő maradt. Emellett pedig itt van az általános iskola, az óvoda, a templom, a bíróság és az ügyészség épülete is, tehát egy olyan csomópontban van a kődöntő, ami méltatlan a mellette lévő közintézményekre nézve is.
A polgármester arról is beszámolt, hogy a komlói önkormányzat a kormány támogatásával megépített egy elkerülő utat, amely a városon kívül megy, és ahol el tudják szállítani a kőbányából származó követ, így az sem igaz, hogy a belvárost rövidesen elárasztják a kőszállító kamionok.
Polics elmondta, a minisztériumnak bármikor lehetősége lesz visszaállítani a személyforgalmat a komlói vonalon, azonban a vasúti személyszállítás jelentősége az ipari létesítmények bezárása után lecsökkent, ugyanis