Hiszel a varázslatban?
Hiszel az igazi varázslatban? Abban, amelyik nem a külsőségekben lakozik, hanem a szívekben? A Fővárosi Nagycirkusz karácsonyi műsora erre a kérdésre próbál látványos választ adni, inkább több, mint kevesebb sikerrel.
A legfiatalabb generáció szinte el sem tudja képzelni az életét internet nélkül.
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) kimutatása szerint egy átlagos magyar háztartás kiadásainak mintegy 40 százaléka mobil- és tévévásárlásra, illetve internet-előfizetésre megy el – írja a Dívány.hu.
A háztartások 92,2 százalékában van mobiltelefon. 2017-ben 100 háztartásra 187 darab készülék jutott. Az okostelefonok aránya 40,6 százalék, ami 6 százalékkal több, mint az előző évben.
A háztartások 67,5 százalékban van számítógép. Az asztali gépek helyét egyre inkább a laptopok (40,5), notebookok (42,8%) veszik át.
Tavaly több mint 3,6 millió embernek, vagyis a 12 éven felüli lakosság 42,9 százalékának volt mobilinternet-hozzáférése, míg vezetékes internetre több mint 2,7 millió háztartás kötött előfizetést.
A felhasználók 69,9 százaléka minden nap, 20 százalékuk pedig hetente többször is internetezik. A lakosság 56,9 százaléka szerint nélkülözhetetlen az internet.
Az internethez főként a „Z generáció” tagjai kötődnek (82,7%), az idősebbek és a középkorúak jobban viselik a hiányát.