Kiderült: ez a kormányzati lépés még Magyar Péter szavazóinak is tetszik!
Sőt, más ellenzéki pártok szavazóinak is.
A millenniumi generáció a várható fényképek alapján választ nyaralási úticélt.
A selfie lehetőségek határozák meg, hova mennek a milleniumi generáció tagjai nyaralni – írja a Times. A 90-es évek második fele után született generáció kifejezetten Instagram-barát nyaralóhelyeket keres. A cél nem a luxus, hanem egy-egy tökletes kép elkészítése.
A milleniumi generáció 24 százaléka utazik a kulturális élmények kedvéért, hogy új emberekkel ismerkedjen meg, ismeretlen kutúrákat fedezzen fel. Mindössze 3 százalékuk számára a legfontosabb a bulizás egy nyaraláson. A fiatalok mintegy 7 százaléka nevezte meg a napozási lehetőséget, mint a legfőbb szempontot a nyaralásuk szervezésekor.
Amíg az ezredforduló előtt születettek a drága tengerpartokat szerették, addig a milleniumi nemzedék körében egyre népszerűbbek az olyan exotikus, a nyugatiak számára ismeretlen országok, mint Japán, Vietnam, Kambodzsa, Peru, vagy a természeti adottságai miatt különleges Izland. A lényeg, hogy lenyűgöző selfie-t lehessen készíteni.
A fesztiválok is vonzzák a milleniumi generációt. A Times cikke külön megemlíti, hogy a Sziget fesztivál népszerűsége tavaly 85 százalékkal nőtt.