A selfie a legfontosabb a nyaraláson a fiataloknak

2018. május 26. 15:30

A millenniumi generáció a várható fényképek alapján választ nyaralási úticélt.

2018. május 26. 15:30

A selfie lehetőségek határozák meg, hova mennek a milleniumi generáció tagjai nyaralni – írja a Times. A 90-es évek második fele után született generáció  kifejezetten Instagram-barát nyaralóhelyeket keres. A cél nem a luxus, hanem egy-egy  tökletes kép elkészítése.

A milleniumi generáció 24 százaléka utazik a kulturális élmények kedvéért, hogy új emberekkel ismerkedjen meg, ismeretlen kutúrákat fedezzen fel. Mindössze 3 százalékuk számára a legfontosabb a bulizás egy nyaraláson. A fiatalok mintegy 7 százaléka nevezte meg a napozási lehetőséget, mint a legfőbb szempontot a nyaralásuk szervezésekor.

Amíg az ezredforduló előtt születettek a drága tengerpartokat szerették, addig a milleniumi nemzedék körében egyre népszerűbbek az olyan exotikus, a nyugatiak számára ismeretlen országok, mint Japán, Vietnam, Kambodzsa, Peru, vagy a természeti adottságai miatt különleges Izland. A lényeg, hogy lenyűgöző selfie-t lehessen készíteni.

A fesztiválok is vonzzák a milleniumi generációt. A Times cikke külön megemlíti, hogy a Sziget fesztivál népszerűsége tavaly 85 százalékkal nőtt.

 

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!