Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
Cáfolta a hvg.hu értesüléseit a Nemzetgazdasági Minisztérium: a tárca szerint a reklámadó igenis beváltotta a hozzá fűzött reményeket, ezért marad.
A reklámadó beváltotta a hozzá fűzött reményeket, ezért hasonlóan más országokhoz, a jövőben is lesz reklámadó Magyarországon – közölte a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) az MTI-vel csütörtökön.
A hvg.hu csütörtökön azt írta: a kabinet is felismerte, hogy elrontotta a törvényt, ezért „vissza akar táncolni” a reklámadóból. A lap értesülései szerint már tárgyalnak a Magyar Reklámszövetséggel arról, hogy mi legyen az adónem sorsa. A 2015-re vonatkozó költségvetés tervezete szerint a kormány 4 milliárddal kevesebb, 6 milliárd forintos bevételre számít az augusztusban bevezetett reklámadóból.
Az NGM válaszában kiemelte: idén augusztus 21-ig több mint 700 adózótól érkezett bevallás a NAV-hoz, a befolyt bevételek a kormány előzetes várakozásának megfelelnek