Hinora Ferencet választották meg elnöknek a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) rendkívüli közgyűlésén, az új vezető négy évre kapott megbízást – tájékoztatta a szervezet csütörtökön az MTI-t.
Hinora Ferenc kommunikációs szakemberként a Hinora Marketing Group alapítója és vezérigazgatója. Az új elnök emellett nemzetközileg akkreditált vezetőfejlesztő, aki az elmúlt években hatékonyan segítette az MMSZ sajtótevékenységét, és a szervezet egyéb munkájába is bekapcsolódott – közölte a szövetség.
A közlemény szerint az MMSZ tagsága úgy látta, hogy a megújuláshoz egy fiatal, de tapasztalt, innovatív, menedzserszemléletű elnök kell, ezért szavazott bizalmat a szakembernek.
A szövetség szakmai együttműködést és partneri kapcsolatokat kíván kialakítani a társszervezetekkel, egyéb szakmai közösségekkel és az üzleti szféra szereplőivel. Cél az is, hogy a szervezet szakmai műhelyként megújuló szolgáltatásokkal, segítséggel álljon a tagság és a marketingszakma rendelkezésére.
Az új elnök megerősítette, hogy az MMSZ továbbra is támogatja a széles körű iparági összefogást, így a reklámadóval kapcsolatos egyeztetésekben is aktív szerepet kíván folytatni – áll a közleményben.