A TikTok új fejlesztése komoly változásokat hozhat – mutatjuk a részleteket
A tervek szerint a cég bizonyos tartalmakat új címkével fog ellátni, a változás minden felhasználót érinteni fog.
A felhasználói adatok módosításáról kérdezi meg felhasználóit a Facebook, az oldal azonban csak akkor hallgat a közösségre, ha az aktív felhasználók legalább harminc százaléka voksol.
A felhasználói adatok módosításáról kérdezi meg felhasználóit a Facebook, az oldal ugyanis a felhasználók közösségi viselkedéséhez szabná a megjelenő hirdetéseket. Eszerint minden lájk és link alapját képezné a marketingnek, sőt, a közösségi szájt ezentúl külső oldalakra is kínálna hirdetéseket a facebookos tevékenység alapján - számolt be a Hír24. A portál emlékeztet: márciusban a Google is hasonló módosításokat hajtott végre.
A szavazás június 8-ig tart, az oldal azonban csak akkor hallgat a közösségre, ha az aktív felhasználók legalább harminc százaléka, vagyis mintegy háromszázmillió fő voksol. Hétfő reggelig 65 ezren szavaztak.