Két év alatt összesen 95 BKV-metrókocsit kellene felújítani ahhoz, hogy azok forgalomban maradjanak. A közlekedési vállalat a kocsik egyes alkatrészeinek cseréjére, felújítására, javítására írt ki nyílt közbeszerzési eljárást. A járművek nagyszervizét azért nem végezték el, mert az Alstom szerelvényei váltották volna őket, a francia gyártó azonban nem szállította le a kocsikat. Ebben az évben 48 kocsinak kellene átesnie a felújításon: egy hónap alatt öt kocsival végeznének.
A metrókocsik felújításának előkészítése a BKV ígérete ellenére nem kapott zöld utat. A hárommilliárdos projektet veszélyezteti, hogy a járműtelepen nincs elég vágány ehhez a javításhoz, kevés a szakember, az alkatrészek nagyon nehezen beszerezhetők, és nincs elég tartalék jármű sem, amellyel ki tudnák váltani a szerviz alatt lévőket.