Borzasztó karambol: egy buszsofőr kirepült az ablakon (VIDEÓ)
Kedden a Nagy Lajos király útján érkező villamos az egyik átjáróban letarolt egy menetrend szerint közlekedő buszt.
Harmadával is kevesebbe kerülhet a 4-es metró második szakasza, ha kihagynának két megállót belőle.
Akár a harmadával is kevesebbe kerülhet a 4-es metró második (Keleti pályaudvar és Bosnyák tér közötti) szakaszának a megépítése, ha a korábban tervezett négy megálló közül kettőt, a Dózsa György útit és a Róna utcait, elhagynák, és később építenék meg - hangzott el a főpolgármesteri kabinet hétfői ülésén. A felszabaduló forrásokat a főváros inkább a metró harmadik szakaszára, azaz a Kelenföldi pályaudvartól Budaörs felé vezető, mintegy kétkilométeres etap megvalósítására fordítaná. Kelenföldtől Gazdagrétig mélyvezetésben épülne a szakasz, a budaörsi végállomás pedig kéreg alatt vagy a felszínen. Végleges döntés még nincs, a kabinet további szakértői háttérszámításokat tart szükségesnek. A 4-es metró Budaörs felé vezető, harmadik szakaszának előkészítéséhez a városháza indulna a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség pályázatán.
Jelenleg a metró első (Kelenföldi és Keleti pályaudvar közötti) szakaszának az építése zajlik, a fúrópajzs a múlt héten ért át a Duna alatt Pestre, a Fővám téri állomáshoz. Egyelőre kérdéses, hogy a Keletiig tartó alagútszakasz mikorra készülhet el; a Bamco konzorcium szerint ehhez majdnem még egy év szükséges, a BKV metró projektigazgatósága viszont 35-40 hetet tartana elfogadhatónak. A végleges ütemterv azt követően készülhet el, hogy az északi fúrópajzs is áthalad a Duna alatt. Az első szakasz megépítéséhez 200-250 milliárd forint körüli összeget vár Brüsszeltől támogatásként Budapest, a régóta várt döntés a legutóbbi elképzelések szerint még ebben a hónapban megszülethet.
Spórolnának a négyes metró megállóin (NOL)