Nemzeti konzultáció: arról lehet dönteni, hogyan tovább a magyar gazdaságban
A Fidesz mindenkit arra kér, hogy töltse ki a nemzeti konzultációt.
A gyermekvédelem az otthonokban kezdődik!
„Kedves Szülőtársak!
Tisztában vagytok azzal, milyen ártalmas vizuális rágógumikat fogyasztanak nap mint nap a gyerekeitek? Ne mondjátok, hogy a Tietek biztos nem, mert az a mennyiségű, közel 1 milliós (!) követőszám valahonnan csak összegyűlik például annak a – nyugodtan mondjuk ki, mérgező és különös módon addiktív hatású – tiktokkernek is, aki Wishperton néven ismert, homoszexuálisként coming outolt és nem mellesleg totális konzumidióta.
Sebesbeszédű, gyorsvágású, riszálással spékelt tartalmatlan bejelentkezéseivel kihasználja a gyerekek kíváncsiságát, legrosszabb szerzési vágyukat stimulálva, őt pedig ugyanilyen szenvtelenül használják ki a nagy cégek, márkák, hogy minden idióta terméket eladhassanak vele, mintegy prostituálva személyét.
Hol vannak ilyenkor a műkincseket rongáló zöld aktivisták, hol van ilyenkor Greta Thunberg, hogy belekiáltsa a világba, hogy: »neee!«?
»Extravagáns stílusa és szédítően pörgő tartalmai miatt Whisperton listánk egyik legmegosztóbb szereplője: a SentiOne mérései szerint nála már épp többségbe billen a negatív vélemények aránya. Persze ezek (nagyrészt) lepattannak róla, és a kiemelkedő nézettséget, számtalan reakciót kiváltó, profi beállásokkal vágott TikTok-videói is elvitathatatlanok. Pénzteremtő képességét jól mutatja, hogy a szponzorált tartalmak – köztük a Nike, a Burger King vagy a La Roche-Posay promói – is igen hatékonyan futnak« – írja vidáman a Forbes magazin.
De ha nagy levegőt véve megnéz az ember néhány »pörgős« videót a fullra sminkelt, lakkozott körmű feminin fiúval, elszörnyed attól az üres világtól, ahova vezeti közönségét. Egy nárcisztikus, a fogyasztói társadalom reklámarcának is beillő fiúcska mást sem csinál, mint csinosítja magát, shoppingol, utazik, bulizik, pénzt költ és idétlenkedik, és közben nem mellesleg elfogadásra »érzékenyít«.
És nyílik egyik videó a másik után, szemet, fület kápráztatva, agyat zsibbasztva, józan ítélőképességet feloldva és egy torz, hazug világot valóságként bemutatva.
A közösségi média felületekre 13 évesen tud legálisan regisztrálni egy gyermek, miközben még közlekedni is alig engedjük egyedül, ő már kontroll nélkül habzsolja ezeket az időrabló, valóságtól elidegenítő, tévutas tartalmakat.
Ráadásul tudjuk, hogy hamis adatok – sokszor szülői segítséggel való – megadása mellett (ez önmagában is felvet sok kérdést) sokan már 9-11 évesen fogyasztják az onnan felbugyogó szennyet.
Kedves Szülőtársak!
Ne válasszátok a könnyebb utat, állítsatok a gyerekek érdekében egész nyugodtan szigorúbb korlátokat, mint amit a tech óriások lenyomnának a torkotokon, hogy ne szippanthassa be őket védtelenül a TikTok sötét világa, és ne legyetek restek, kérdezzetek rá, kiket, miket néznek a gyerekeitek! A gyermekvédelem az otthonokban kezdődik!”
Nyitókép: Facebook