„Rengeteg próbálkozás volt, hogy akadályozzák a munkámat, kezdve egy kiadó munkatársainak fenyegetéseivel, ami végül meggondolta magát, és mégsem adta ki a könyvemet (mely a tinilányok közti transzragályról szól, és itt recenzáltuk – a szerk.). Miután végre találtam egy bátor kiadót, a Regneryt, az Amazon blokkolta annak próbálkozásait arra, hogy szponzorálja a könyvemet az oldalán. (Az Amazon viszont engedélyezi, hogy a tinédzserek nemváltását kritikátlanul ünneplő könyveket szponzorálják az oldalán.)
Minthogy a könyv érdekes jelenséget mutat be, számos tekintélyes újságíró akarta recenzálni. A transz-identifikáció ügye a semmiből bukkant fel a Z-generáció esetében, melynek tagjai 1995-től születtek meg, és akiknek mentális problémái már eddig is jelentős problémákat okoztak nekünk. Az ügy furcsa szövetségeket hozott létre. A vallásos konzervatívok nyilvánvalóan aggódnak eme trendek miatt – de a a leszbikusok is, akik riasztónak látják, hogy sokkoló módon tinilányok tömegei szeretnének nemet váltani. Sokuk véli úgy, hogy ezzel odavan a fiatal leszbikusok következő generációja.
Akárhogy is, minden jelentősebb lap és magazin leállította az érdeklődést mutató munkatársait, akár kedvezően, akár kritikusan írtak volna a könyvemről – fogalmam sincs, és nem is számít. A Kirkus, amely évente tízezer könyvet recenzál, köztük saját maga által kiadott, obskurus munkákat is, úgy tett, mintha a könyvem nem is létezne. Eközben viszont szerkesztői dicsérettel halmozzák el a Trans Teen Survival Guide-ot, a When Aiden Became a Brother-t, a Jack (Not Jackie)-t, a Rethinking Normalt és persze a Beyond Magenta: Transgender Teens Speak Outot. (…)
Miután a podcastot leadták, elöntöttek a szülők üzenetei – még transznemű felnőttek üzenetei is –, akik megköszönték nekem, hogy beszéltem minderről. De a Spotifynál, amin fut Rogan podcastja, az alkalmazottak támadást indítottak. Azzal fenyegettek, hogy kivonulnak az interjú közben, transzfóbnak neveztek, és azt követelték, hogy töröljék a plaftormról a beszélgetést. Rogant és engem is transzfóbnak nevezett a Media Matters és a Men’s Health. A Spotify a jelentések szerint tíz meetinget tartott, hogy lecsendesítse az aktivista alkalmazottakat, akik szerkesztői vétót követeltek.