Te mennyire vagy píszí, amikor menstruálsz?

2019. október 28. 18:58

Szép dolog a cég léleksimogató, szivárványszínű üzenete a sokszínűségről meg az elfogadásról, de a végső cél a vásárlásra ösztönzés.

2019. október 28. 18:58
Csorba Edit
Képmás.hu

„Forog a gyomrom a Procter and Gamble álszent CSR-kampányától, de még mielőtt az LMBTQ-szervezetek kiakadnának, szeretném leszögezni, nem a transznemű, illetve non-bináris (a két nembe nem sorolható) emberek léte miatt.

Az utóbbi időben nagyon trendi lett a cégek között a társadalmi felelősségvállalás, PR szakemberek százai agyalnak azon nap mint nap, milyen fontos társadalmi ügy mellé kellene vállalati szinten odaállni. Vannak, akik informatikai eszközöket ajándékoznak hátrányos helyzetű térségek iskoláinak, lefestik egy ovi kerítését, vagy épp – tetszik, nem tetszik – ennek jegyében borulnak szivárványszínbe a céges közösségi média-profilok is a Pride ideje alatt. Ezek az akciók azonban általában jól átgondolt marketingstratégia mentén valósulnak meg – az érintett szakemberek pontosan tudják, ki a célcsoportjuk, és hogyan tudják növelni a márkahűséget.

Éppen ezért roppant gyomorforgató az említett vállalat döntése, akik látszólag olyan embereket akarnak megnyerni fogyasztóiknak, vagy éppen még elkötelezettebb vásárlóikká tenni, akiket hónapról hónapra zavar a tény, hogy menstruálnak, és akik alig várják, hogy a hormonterápiájuk következtében többet lehetőleg ne kelljen betétet, tampont tartani otthon a fürdőszoba-szekrényben. Mert szép dolog a cég léleksimogató, szivárványszínű üzenete a sokszínűségről meg az elfogadásról, de azért ne felejtsük el, hogy a végső cél a vásárlásra ösztönzés. Ez a látszólag megcélzott vásárlói réteg azonban nagyon kicsi – a szándékok mélyén tehát még valami más oknak is meg kell bújnia. Valami sokkal jelentősebb fogásnak. Egy biztos: attól, hogy lekerül a Vénusz-jel a csomagolásról, még senkinek nem lesz jobb.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 11 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
kata56
2019. október 29. 11:47
"Sok szegény lány, asszony nem tudja megvenni a betétet, tampont." ???? Vatta???
Menhetten
2019. október 29. 11:16
Selmeczi Gabriella és tettestársai nem támogatták az intim higiéniai termékek áfájának csökkentését és a rászoruló diáklányoknak ingyenes biztosítását. Ma, Magyarországon 27%-os luxus adó terheli meg a menstruációt is? Sok szegény lány, asszony nem tudja megvenni a betétet, tampont. Gurmai Zita és MSZP -s képviselőnők javaslata csökkentette volna a 27%-os luxusáfát, ami az intim higiéniés eszközöket is terheli, illetve rászoruló diáklányoknak ingyenesen biztosítaná ezen tamponokat, intim betéteket. A Fideszesek meg ezt is leszavazták. *** (A Fideszes elkövetők Selmeczi Gabriella, Zombor Gábor, Kovács Sándor, Pesti Imre, Nacsa Lőrinc, Tapolcai Gergely, valamint Kovács József.
NTLLK
2019. október 28. 21:31
Minden reggel benézek a nadrágomba. Hátha! De nem! Lehet, hogy ez már a menopauza????
Zsolt75
2019. október 28. 19:23
Gusztustalanok. Azért sem fogok tampont venni.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!