Eretnek az, aki hisz Hugh Grant hazugságainak
Vallásról, hitről és választásról veszélyes a nagyközönségnek nyilatkozni vagy akár szónokolni, mert könnyű belefutni abba a hibába, hogy alaptalanul valótlanságokat állítunk.
A bevett vélekedéssel ellentétben az iszlámban igenis van kultúrája és története a nők felszabadításának. A Korán a nőket és férfiakat egyenlőnek tekinti.
„A bevett amerikai vélekedéssel ellentétben az iszlámban igenis van kultúrája és története a nők felszabadításának. A Korán, ami Isten szava, melyet Mohamed jegyzetelt le, a nőket és férfiakat egyenlőnek tekinti mindennapi cselekedeteikben és kötelességeikben. Amikor családról, jótékonykodásról, gyermekről, szexről és még sok minden másról szó van, a nők és férfiak ugyanazokkal a kötelességekkel rendelkeznek, és ez világos iránymutatás.
A korai iszlám idők nőszemélyiségei életben tartották ezt az elképzelést. Az első muszlim nő Khadija volt, Mohamed első felesége. Az ő befolyása nélkül az iszlám nem lett volna olyan sikeres, mint amilyen lett. Khadija üzletasszony volt és földtulajdonos Arábiában. Amikor Mohamed megkapta a kinyilatkoztatást, Khadija volt az, aki biztosította, hogy nem őrült meg, hanem ő a kiválasztott. Khadija volt az, aki rávette Mohamedet, hogy hallgasson Istenre és az angyalok, akik beszélni próbáltak hozzá, és ne akarjon félve elfutni. Khadija támogatást nyújtott Mohamednek és bízott benne, amint Isten utolsó prófétájává vált. Khadija, egy nő volt az az erő, aki miatt végül az iszlám olyannyira elterjedt. Csak ez az egy példa is megmutatja, a muszlim nők milyen igazak; nyíltak, motiváltak, biztosak és bátrak: mindezek a feminista nő tulajdonságai.
Nem meglepő, hogy a mai muszlim nők számára mintaként szolgálnak ezek a meghatározó muszlim női személyiségek. A muszlim nők ezeket a példákat veszik alapul, amikor erőt szeretnének meríteni ebben a félelmetes, patriarchális világban. Ezek a modern nők nem félnek szembemenni az árral a hitük nevében és viselni a hidzsábot vallási elkötelezettségük jeléül. A hidzsáb az a fejkendő, amit a muszlim nők viselnek, és nem, nem szabadna feltételezni, hogy apjuk és férjük kényszeríti rájuk a viselését. A hidzsáb viselése vagy elhagyása a muszlim nők saját választása.”