Gázolt a villamos, mentőket kellett hívni
Embert gázolt a villamos Budapest II. kerületében.
Még sosem voltam olyan kocsmában/étteremben/bárban/akármiben, aminek a Krak'n Townt nevezni lehet, amiben volt háttértörténet.
„Még sosem voltam olyan kocsmában/étteremben/bárban/akármiben, aminek a Krak'n Townt nevezni lehet, amiben volt háttértörténet. Nem úgy, hogy kinek a helye, mikor épült, kit késeltek meg egyszer a sarokban, vagy mit nem szabad rendelni, hanem úgy, hogy konkrétan mintha egy fura szabadulószobába vagy mozgásszínházba tévednénk, a felszolgáló személyzetnek és a vezetőségnek van egy háttértörténete, sőt, az egész helyen folyamatosan zajlik egy sztori, ráadásul úgy kell tenni, mintha 2316-ban lennénk egy világégés után, amikor a technológia visszafejlődött, és a maximum, amit ki tudott termelni a világ, az a gőzgép. Ez a Krak'n Town, Magyarország nem első, de egészen biztosan legnagyobb részletgazdagsággal kidolgozott steampunk kocsmája. (…)
A Krak'n Town (a kraken egyébként egy középkori északi mitológiában és az egyik Karib-tenger kalózaiban is feltűnt óriásszörnyeteg) viszont amellett, hogy tényleg egy ideális helynek tűnik, nem csak a dekorációban veszi komolyan a steampunk világát. A felszolgálóknak, de még a főnöknek is van egy karaktere, amit eljátszik. A vendégekkel is. Van egy átívelő, előre megírt történet is, amihez alkalmazkodniuk kell, és amibe a vendégek belecsöppennek. Sőt, a vendégek segíthetnek is, amikor képesek dekódolni a plafonról lógó, programozott algoritmus szerint mozgó miniatűr léghajók mozgását, és szólnak, hogy jönnek a gonosz ügynökök, akkor kapnak ingyen egy sört. Azt nem mondták meg, hogy pontosan mit kell dekódolni. Azt viszont igen, hogy a személyzet tagjai a karakterük szerint fognak reagálni helyzetekre, lehet, hogy a léghajó kapitánya majd szenyózni fog, vagy megjegyzést tesz valakire, az egyik pincér meg csibészkedni fog.”