Ezt Európában ma már sehol nem engednék meg

2016. augusztus 28. 16:43

Ma este véget ér a vágányzár a Bartókon és kezd mindenki számára láthatóvá válni, hogy nem csak a forgalmi rend és a kerékpársáv kapcsán meghozott döntések vezetnek a jövő helyett a múltba.

2016. augusztus 28. 16:43
Vitézy Dávid
Vitézy Dávid
Facebook

Kitalálnátok mi van ezen a képen? Valószínűleg soha.

Fotó: Spohn Márton

Ma este véget ér a vágányzár a Bartókon és kezd mindenki számára láthatóvá válni, hogy nem csak a forgalmi rend és a kerékpársáv kapcsán meghozott döntések vezetnek a jövő helyett a múltba.

Ezek itt a képen növénykazetták, az eredeti tervek szerint kis zöld szigetek, amikhez hasonlókkal az 1-es vonalát is szegélyeztük a felújításkor – csakhogy ezt itt nem kövirózsával borították be, hanem térkővel...

Úgy hírlik, a Főpolgármesteri Hivatal és a Főkert úgy döntött: nem kívánja zöldfelületként ezt üzemeltetni, ezért a BKK inkább leburkoltatta olcsó térkővel, még egy kis utólagos betonszegélyt is kapott. Mindez a belső Bartókon, ahol az elmúlt években sorra nyíltak a kávézók, éttermek, galériák, mára ez egy belvárosi főút lett.

Ezt Európában ma már sehol nem engednék meg – a betonkockák kivitelezésének minőségét most tegyük is félre, bár a kép magáért beszél: a színvonal botrányos. Rossz látni, hova vezetett a BKK és a fővárosi közlekedési beruházások körüli teljes fejetlenség.

A posztom célja ugyanakkor nem pusztán a kritika, főleg, hogy a beruházás lényege, a peronok akadálymentesítése fontos és jó, hogy elkészült – a teljes beruházás műszaki átadás-átvétele viszont még jó néhány hétig tart ilyenkor. Ezt a hibát még lehet javítani – szégyen lenne, ha így maradna.

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 153 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Lolka-Bolka
2016. augusztus 29. 18:40
a farturast is bekellene tiltani te kis KOCSOG
zőldsas
2016. augusztus 29. 11:02
Baszki! Téged is bebetonozhatna valaki... Illik rád a mi kutyánk kölyke.
kuwiq
2016. augusztus 29. 08:39
Ja, és Európában ilyen izéket nem nagyon látni, ott valamiért nem akadályozni, hanem segíteni igyekszenek a közlekedést, és ha valahova, mondjuk a városközpontba nem nagyon engednek be autót, akkor gondoskodnak megfelelő számú parkolóhelyről, nem az utakból lopkodják el és játsszák át magánzsebekbe a parkolóterületet meg a bevételeket. Sőt, még az olyan világvárosokban is, mint Ulm például, információs rendszer tájékoztatja az úton lévőt, hogy merre van parkolóház és mennyi szabad hely van benne. Dávidka, az emberek egyrészt szeretnének minél gyorsabban eljutni A-ból B-be, a közszolgáknak nem az a feladatuk, hogy ezt minden eszközzel nehezítsék, hanem hogy lehetővé tegyék ennek a lehető legkulturáltabb megvalósítását! A mesterséges úttorlaszok nem tartoznak ezek közé. Ha annak a nem tudom hány milliárdnak, amennyit eltapsoltatok a bkk-babn, csak egy részéből építettetek volna parkolóházat, és racionalizáltátok volna a lámpabeállításokat, akkor sokkal kevesebb kipufogógázt lélegeznének be a főváros lakosai. A sztenderd dugókért, a fokozott levegőszennyezésért komoly felelősség terhel téged, remélem, tudsz róla!
kuwiq
2016. augusztus 29. 08:28
Egyébként a beruházás lényege, hogy ezeknek az izéknek nem hosszában, hanem keresztben kéne állniuk, hogy csak egy buszsáv maradjon, vagy egy a köznép által nem használható villamospálya. Végre csend lenne, és nem hallatszana az az izé, az a nagyon zavaró zaj a Dávid koponyájában, és aztán talán egyedül is kimerészkedne az utcára.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!