Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
A Lokál ugyanúgy nem a G-ügyi ellenség (vö. Metropol) amortizálására jött létre, ahogyan Habony Árpádnak sincs köze a mintegy államosított, kiapadhatatlan forrással megajándékozott TV2-höz.
„Igaz, a Lokál rendezett hátterű, üvegzsebű főnöke annyiban tiszta pénzek fölött gazdálkodik, amennyiben bőséggel markol a közeli bankókból. Miként nyilván az a dotáció is tiszta, amellyel nevezett – bizonyára a piaci jelzésekre reagálva – újabban uszkve évi másfél milliárdból gründolhat ingyenes napilapot. Amúgy a Lokál ugyanúgy nem a G-ügyi ellenség (vö. Metropol) amortizálására jött létre, ahogyan Habony Árpádnak sincs köze a mintegy államosított, kiapadhatatlan forrással megajándékozott TV2-höz.
Minden szép és jó, hogy azt ne mondjuk: magyar. Legföljebb azon lehet tűnődni, hogy akik most kiszorítósdit játszanak – jórészt – a mi pénzünkből, mikor mennek már kicsit arrébb.
Olyan szép lokálok vannak Ibizán.”