Európai szintű megoldás szükséges

2014. június 19. 17:53

Még a magyar reklámadót elvi vagy üzleti okokból külföldről bírálók is felvetették korábban e nemzetközi vállalatok adóztatásának szükségességét.

2014. június 19. 17:53

„L. Simon László a közelmúltban felvetette, hogy a közösségi oldalakat is bevonnák az adózói körbe, ily módon folytatva a reklámadóval megkezdett folyamatot.(...)

A probléma tehát adott, de a lehetséges eszközök még nem körvonalazódtak. Rendkívül nehéz olyan módszert találni, mellyel ezeket a vállalkozásokat is be lehetne vonni a közös teherviselésbe. Amikor felvetődött a magyarországi adóztatás ötlete, nagy értetlenkedéssel fogadták, hiszen a legtöbben elképzelhetetlennek tartották, hogy nemzeti szinten lehetséges lenne a terv megvalósítása. A kételkedésnek van alapja, hiszen egymagában Franciaország sem lenne képes erre. E területen ugyanis nemzeti szinten nehezen lehet igazán eredményes megoldást találni, európai dimenzióban erre minden bizonnyal több esély lenne. Érdekes színfolt továbbá, hogy még a magyar reklámadót elvi vagy üzleti okokból külföldről bírálók is felvetették korábban e nemzetközi vállalatok adóztatásának szükségességét.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 15 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
hátakkor
2014. június 19. 20:28
forrásadó lesz a megoldás. A megrendelő fizet.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!