„Amikor arról beszélek, hogy a tartalom nagyon fontos, akkor azért mindig felmerül a kérdés: mi is ez a tartalom? Tapasztalat, hogy az értékes tartalom megfogalmazás önmagában semmit nem mond. Mert mitől értékes egy tartalom? Attól, hogy mennyire szépirodalmi, mennyire szakmai, mennyire jól elkészített? Vagy attól, hogy sokak kiváncsiak rá?
Mert azt ugye senki nem gondolja, hogy az érték abszolút fogalom. Az értékessége a tartalomnak alapvetően - marketinges szemmel - célcsoport kérdése. És ami legalább ennyire fontos, egyben marketinges eszköz is: a tartalom befolyásolhatja az elérésünket.
Ráadásul a jó tartalom nem jelenti azt sem, hogy biztosan olvasott, nézett tartalom lesz. És továbblépek: ha sikerül olvasott, nézett tartalmat előállítani, nem jelenti azt, hogy ez mindig is ilyen marad, és hozza innentől a közönséget. Például november elején sikerült az egyik kis kábeltévének, a Story 4-nek megszereznie egy focimeccs közvetítési jogát, és ezzel elértek 750 ezres nézettséget, amivel a harmadik legnézettebb csatorna lettek főműsoridőben (itt ír róla a Comment:com). Vajon ettől jobb csatorna lett a Story 4? Vajon ettől értékesebb lett a többi tartalom? Természetesen nem.
Az interneten annyival jobb a helyzet, hogy a jó tartalmak itt maradnak, és például a szakmailag értékes tartalomnak van esélye elérni idővel szélesebb közönséget. De természetesen a népszerű, bulvár tartalom mindezt hamarabb teszi meg. Ez a média sajátja.”