Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
A királyi Rádió már nem tart rám igényt, én meg még dolgozni szeretnék! Bármit vállalok, ahol „hang”-ra van szükség!
„Kedveseim! Ismerős és (még) ismeretlen ismerőseim! Úgy döntöttem, hogy egy (apró)hirdetést teszek közzé:
»Az ország legismertebb hangja« (nem én találtam ki!!!) ELADÓ, BÉRBE VEHETŐ!
Mert hogy a királyi Rádió már nem tart rám igényt, én meg még dolgozni szeretnék! (Hülye vagyok?) Különösen a szakmabéliek figyelmébe ajánlom magamat, mert ők talán jobban tudják, mi(mindenre) vagyok használható. De bármit vállalok, ahol »hang«-ra van szükség! A Facebookon elértek! Emailem is kiadom: [email protected]”