„Tanulj meg kommunikálni! Vagy már tudsz? Akkor kommunikálj! Használd a közösségi média eszközeit, írj blogot, készíts Facebook oldalt, legyél jelen a LinkedIn-en. Keresd meg azt, ami neked tetszik eszköz, és használd. Mesélj magadról, a cégedről, a problémáidról, a sikereidről. Beszélgess, barátkozz, építkezz.
Készíts hírlevelet. Lehessen rá feliratkozni, és szólj az ügyfeleidnek, iratkozzanak is fel rá. Csinálj a weboldaladra feliratkozó mezőt, de előbb jelentkezz be adatkezelési sorszámért, nehogy megbüntessenek. Aztán szólj a barátoknak, partnereknek, segítsenek minél több feliratkozót gyűjteni. Pénzed nincs, így komolyabb nyereményjátékot nem tudsz csinálni, de írhatsz a szakmádban izgalmas és hasznos pdf-eket, amiket aztán a feliratkozóknak elküldhetsz.
Szedd össze, kik voltak eddig az ügyfeleid. Szólítsd meg őket, csinálj egy olyan akciót, amelynek során megéri nekik ajánlani a te cégedet. Ha elégedett ügyfelek voltak, akkor azt hiszem nem lesz ezzel gond!
Aztán nézz körbe egy kicsit más szemmel: kik azok a partnerek, ügyfelek, barátok, akiknek van már olyan lehetőségük, ahol téged is reklámozhatnak? Hírlevél, látogatottabb blog, sok követő a Facebook-on... az a lényeg, hogy számodra is érdekes legyen az elérhető célcsoport. Ha találsz ilyeneket (és fogsz, hidd el), bátran kérj szívességet. Lesznek, akik elutasítanak, de olyanok is, akik segítenek. És majd ezt szépen felírod a szívesség-bankba. Igaz, ennek van egy kis ára: illik neked is önzetlennek lenni. De ha nincs pénz, az bizony acélozhatja a jellemet is!”