Márkamítoszok a közösségi médiában

2012. május 29. 12:53

A legtöbb márka, amivel valaha kapcsolatba kerülök annyira érdekel, amennyi értéket a terméke, vagy szolgáltatása nyújt.

2012. május 29. 12:53
Dobó Mátyás
Doransky

„Mítosz: Kapcsolatot akarok építeni a márkával - »Áramszolgáltató invited you to an event: Áramfogyasztók éjszakája«

Én, a fogyasztó nem akarok kapcsolatot, köszönöm van nekem elég. A legtöbb márka, amivel valaha kapcsolatba kerülök annyira érdekel, amennyi értéket a terméke, vagy szolgáltatása nyújt. Minden márka fogyasztói között szinte mindig kissebségben vannak azok, akik extra kapcsolatra vágynak, közösségi médiát is ennyiben érdemes gerjeszteni és csak azok felé, akiket valóban érdekel, különben az erőlködés még károkat is okozhat. 

Mítosz: Ha egy cég kommunikál felém, az építi a kapcsolatunkat. - »Áramszolgáltató üzenetett küldött: Annyira cuki generátorok, hogy el se hiszed«

Az első pont gondolatmenetét továbbvezetve, nem önmagában a kommunikáció, hanem a közös értékek építik a kapcsolatunkat. Ha az áramszolgáltatóm célja, hogy 2021-re megújuló energiaforrásokból fedezi az áramfogyasztásom harmadát, vannak kapcsolódó értékeink és ha ehhez nekem is tennem kell valamit, akkor érdemes lehet kommunikálnunk. Egyébként? Olcsóbban fogom kapni az áramot?”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!