Igazából tudtam, hogy váltanom kellene országot
Ehelyett ott rohadtam szinte minden magyar tévécsatornánál.
A vizsgált cégek (Apple, Facebook, Google, MySpace, Twitter, Comcast, AT&T, Verizon) közül csak a Twitter nem cenzúrázza a keresztény tartalmakat.
„Érdekes adatokkal szolgál a közösségi oldalak és az új média szólásszabadságával kapcsolatban a John Milton Project for Religious Free Speech 2011 szeptemberben megjelent kutatása, ami az ezen platformokon folyó cenzúrát mutatja be. Csak pár példa: a vizsgált cégek (Apple, Facebook, Google, MySpace, Twitter, Comcast, AT&T, Verizon) közül csak a Twitter nem cenzúrázza a keresztény tartalmakat. Keresztény tartalom alatt itt többnyire az »offenzív« kijelentéseket kell érteni. Hogyan lehet offenzív a keresztény tartalom? Hát úgy, hogy elítéli a homoszexualitást vagy épp az abortuszt.
Nézzük csak: a tanulmány szerint az Apple összesen két alkalmazást távolított el az iTunes App Store 425 ezer alkalmazásából: az egyik a házasság hagyományos keresztény felfogását reklámozta, a másik azt, hogy a homoszexuális irányultság megváltoztatható (Richard Cohen egykor homoszexuális amerikai pszichoterapeuta könyve, vagy ez a cikk). Érdekes amúgy, hogy azok, akik azzal érvelnek, hogy a szexuális irányultság társadalmi konstrukció és megváltoztatható, ezt csak a heteroszexuális identitásra látszanak érteni, de a homoszexualitást bebetonozottnak tartják.
A Google elutasította egy keresztény szervezet pro-life hirdetésének közzétételét, blokkolt egy amerikai konzervatív keresztény honlapot. A Facebook pedig együttműködik melegjogi szervezetekkel, valamint meleg tudatossági programokban vesz részt, aminek következtében ha a homoszexualitásra vonatkozó keresztény nézeteket tesz közzé valaki, akkor jó eséllyel cenzúrázzák. A Facebook és a Google policyjában tiltva vannak a »forró témák«. Az ilyen keresztény álláspont közzététele ugyanis gyűlöletbeszédnek számít, ami a jelentés írói szerint »veszélyesen meghatározatlan és politikailag korrekt kifejezés«.”