Kormányzati Audik és a demokrácia töréstesztje

2011. augusztus 29. 19:08

A mindenkori kormánynak, így most az Orbán-csapatnak egyetlen voksolót sem lenne szabad elveszítenie azért, mert tagjai a legjobb autókkal közlekednek.

2011. augusztus 29. 19:08
Pető Péter
Pető Péter
NOL

Akár tetszik azonban, akár nem, az a minimum, hogy a polgárok közössége ideális feltételeket teremt azoknak a munkájához, akiknek döntései és intézkedései meghatározzák az ország mindennapjait. Szembeszökően farizeus magatartás a tárcavezetők »autós« vegzálása, amikor a pazarlás szimbólumaként bemutatott járgányok még csak föltűnést sem keltenének egy átlagos vidéki diszkó parkolójában.

Igaz, a politikai elit felelőssége megkerülhetetlen abban, hogy minden egyes, a döntéshozás e szintjén teljesen természetesnek tetsző beruházás után magyarázkodnia kell. Talán ha korábban Szijjártó Péter nem tartott volna tucatnyi sajtótájékoztatót a nem túl fantáziadús »luxusbaloldal« fölütéssel, akkor kevesebb otromba demagógiával terhelt kritika érné e munkaeszközök beszerzését. (...)

A mindenkori kormánynak, így most az Orbán-csapatnak egyetlen voksolót sem lenne szabad elveszítenie azért, mert tagjai – észszerű keretek között – a legjobb autókkal közlekednek, és a legmodernebb technikai eszközöket használják. Racionális politikai térben azonban százezernyi szavazatot kellene buknia azért, mert nem ismeri föl a velejéig igazságtalan egykulcsos adó csődjét.

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 106 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
atila68
2011. augusztus 30. 11:26
Valaki árulja már el mégis miről beszél Pető Péter?
opht
2011. augusztus 30. 10:10
Egy barom már másodszor írja le, hogy a Passat, meg az Insignia olcsóbb. Hát nem. Azonos felszereltséggel egy Passat 1,3 M-val, egy Insignia meg egy hajszálnyival drágább. De azt mindenki tudja. A Skoda Superb az nem más, mint egy csúnya Passat, gyenge márkanévvel. Ezért olcsóbb. Más. Az államtitkárok fizetése 1M körüli. Egy gyógyszercég középvezetője, 700.000 körüli fizetéshez már Mondeót, Passatot kap. Ehhez a státuszhoz ez a minimum. Korábban A6-os Audikkal jártak, melyek cseréje a sok használat miatti magas javítási költségek miatt vált esedékessé. Valaki kalkulálja már ki, hogy egy 300.000Km-t futott Audi fenntartása mennyibe kerül! Meg az új A6-os beszerzése. (15M?)
marós
2011. augusztus 30. 06:47
Fletó óta harci eszközzé vált a hazudozás, pedig kiderült róla, hogy nem csodafegyver.
Aldo Raine hadnagy
2011. augusztus 30. 04:09
"Ja, hogy szerinted nem állt talpra. Szerintem meg stabilizálva lettek a dolgok, és akármilyen szar is legyen a helyzet, megindultunk kifelé" Hát,érdekes,mert ezzel a képzelődéseddel egyedül vagy. Orbán szerint pl. Magyarország vészhelyzetbe sodródott.Ezt mondta tegnap.Akkor most nem mond igazat? "6 millió az luxuskategóriás ár ha autókról van szó? Messze nem az, és ezt te is tudod. Ez itt a középkategória felső vége..." Felső kategóriás autó,bárhogy is csűröd-csavarod. "Ja, hogy tudásra egy kicsit többet ad, mint ami az ára? JÓ vétel volt.." Az.Csak azt hazudták,nem vesznek autókat.Aztán most mégis vettek 97-et.600millióért.Nem az lényeg,megérte e,hanem hogy hogy arról volt szó hogy nem vesznek.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!