„Mint most az Országos Reklámhét rendezvényén megtudtuk, a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium keretében dolgozik egy Országmárka Munkacsoport, mely – dicséretes nagyvonalúsággal – együttműködik az előző kormány által megalakított Országmárka Tanáccsal is. A minisztérium képviselője közölte: nem hisznek az amerikai tévécsatornákon látható »színes és szagos« országmárka-hirdetésekben, ehelyett inkább célcsoportokra koncentráló kommunikációval kívánnak sikert elérni. Ilyen célcsoportok például a tengerentúli nyugdíjasok, a fogászati kezelést igénylő külföldiek, a magyar divattervezés iránt érdeklődők.
Semmi kifogásom ez ellen a kommunikációs stratégia ellen. Inkább még javaslok néhány célcsoportot: próbálják meggyőzni a nyugati konzervatív sajtót a magyar médiatörvény mintaszerűségéről vagy a nyugati konzervatív politikusokat a magyar alkotmány emelkedett voltáról. A tengerentúli nyugdíjasok mellett pedig a magyarországi nyugdíjasokat is arról, hogy milyen nagyszerű Magyarországon élni, különösen, mióta a hivatalos neve is »Magyarország«.”