A Recash hazánkban elsők között szerzett AISP (számlainformációs) engedélyt, az elmúlt időszakban pedig dinamikusan bővítette B2C fintech termékpalettáját. Az értékajánlat egy cashback (pénzvisszatérítési) szolgáltatás köré épül.
Zádor Balázs szerint a nyílt bankolás és az azt definiáló PSD2 irányelv új, innovatív élményeket kínál az ügyfeleknek, ezért fontos, hogy a kezdeményezés dinamikusan fejlődjön a vártnál valamivel lassabb rajtot követően. A Recash organikus növekedést produkálva jutott el nemrég a 25 ezres ügyfélszámhoz, ennyien vannak tehát azok, akik a vállalat partnereinél való vásárlások után az elköltött összeg 2-20 százalékát visszakapják. Ehhez csupán egy gyors regisztrációra van szükség, amelynek keretein belül a felhasználók jóváhagyják, hogy a fintech elérje bankszámlájuk alapvető tranzakciós adatait.
A Recash egyébként több tőkebevonási kört követően nemrég egy crowdfunding finanszírozási kampányt indított, ez az első ilyen törekvés a magyar fintech szektor történetében. Az esemény mérföldkő jellegét erősíti, hogy a kampányra egy másik magyar fintech cég, a Tőkeportál felületén kerül sor. Az adásban említésre kerül még a közösségi finanszírozás hazai helyzete, valamint a Recash jövőbeli tervei közül is megismerhetünk néhányat. A teljes adás a lenti linken meghallgatható.