Zátonyok a Tisza útjában
Orbánéknak elég megőrizni táborukból, aki jelenleg megvan, és emellett kb. 20-25 billegő körzetre koncentrálni.
Nulla forintos választási médiakampányra tesz javaslatot a Jobbik; az ellenzéki párt elképzelései szerint a jövőben csak a közszolgálati médiában hirdethetnének a jelölő szervezetek, a média-megjelenések időpontját pedig sorsolással osztanák fel.
Nulla forintos választási médiakampányra tesz javaslatot a Jobbik – jelentette be szerdai sajtótájékoztatóján Dúró Dóra, az ellenzéki párt szóvivője. Az ellenzéki párt elképzelései szerint a jövőben csak a közszolgálati médiában hirdethetnének a jelölő szervezetek, emellett pedig az állam vásárolna bizonyos számú óriásplakát-helyet az egész országban és ezeket a helyeket, illetve a média-megjelenések időpontját sorsolással osztanák fel egyenlő arányban a választásokon induló pártok között. A Jobbik szerint így valóban egyenlő esélye lenne a jelölő szervezeteknek, csökkenhetne a korrupció, illetve nem az döntené el a választásokat, hogy mely pártnak van a legtöbb pénze, hanem ehelyett az érdemi politikai mondanivalóra koncentrálhatnának.
Dúró Dóra hangsúlyozta azt is, hogy pártja nem támogatja sem az előzetes regisztráció intézményét, sem az ajánlószelvények gyűjtését. Ezek helyett az ellenzéki párt választókerületenként 200 támogató aláíráshoz kötné egy-egy párt indulását az adott kerületben. Hangsúlyozta ugyanakkor, hogy az aláírásokat nem a pártok gyűjtenék, hanem a területileg illetékes jegyzőnél adhatnák azt le a választópolgárok. Ezzel a Jobbik szerint a pártok nem juthatnának hozzá a szavazók személyes adataihoz és a „lakhelyükön sem zaklatnák” az embereket az aktivisták. A Jobbik a javaslatairól a jövő héten levélben tájékoztatja a többi parlamenti párt frakcióját.