Hát, ez fáj: a harmadik egyéni csúcs sem volt elég Kós Hubertnek a budapesti világbajnokságon!
Olimpiai bajnok hátúszónk a rövidebb távján döntőzött a budapesti rövidpályás úszó vb-n.
Kezdeményezte a fővárosi éjszakai közlekedés átalakítását, felügyelőbizottsági tagként megakadályozta a BKV-menedzsment több kétes lépését - most pedig Tarlós István javaslatára ő vezetheti az új budapesti közlekedési központot. Vitézy Dávidról az Origo közölt portrét.
Már 8-9 éves korában kialakult a közösségi közlekedés iránti rajongása Vitézy Dávidban, aki 2000-ben pár hasonló érdeklődésű társával együtt megalakította a Városi- és Elővárosi Közlekedési Egyesületet, mely a BKV minden lépését nyilvánosan véleményezte, áll az Origo cikkében. A BME-n közgazdász szakon tanuló Vitézy 2006-tól 20009 végéig Tarlós István javaslatára bekerült a BKV felügyelőbizottságába, ahol azonban szűknek érezte a mozgásteret. „Ha kaptam egy információt a folyosón, vagy egy újságírótól, valamelyik BKV-vezetőtől vagy egy BKV-val szerződéses viszonyban lévő partnercégtől, akkor tudtam valamilyen módon elindulni” - idézi az Origo Vitézy Dávid Mandinernek adott interjúját.
Mivel Vitézy és a VEKE terveire épül Tarlós István közlekedési programja, emlékeztet az Origo cikkében, így nem véletlen, hogy a VEKE szóvivőjét bízta meg az újonnan létrejövő budapesti közlekedési központ vezetésével. „A most 25 éves, egyelőre még egyetemista Vitézy úgy kezdhet neki a tervek megvalósításának, hogy tanulmányai mellett eddig csak a VEKE-ben és a BKV felügyelőbizottságában dolgozott, így vezetői és komoly munkatapasztalat nélkül kell boldogulnia egy nagyvállalat igazgatásával” - zárul a porté.