A IX. kerületben, a Közraktár utcánál menekülnének az autósok, de a kisebb utcák is bedugultak.
A Petőfi hídnál sem jobb a helyzet.
Teli zöldnél is áll a forgalom a Vámház körúton a belváros felé.
A pipa utca is elesett.
A Kálvin téren is kocsisor vesztegel.
Az alsó rakparton sem lehet haladni.
Kedves Olvasónk!
Az elmúlt napokban számos olvasói panasz érkezett lapunkhoz a budapesti közlekedési káosz, dugók kapcsán.
A Mandiner szerkesztősége foglalkozni szeretne a témával, segíteni szeretnénk olvasóinknak a biztonságos, zavartalan közlekedésben, a legzökkenőmentesebb, legkevésbé forgalmas útvonalak megtalálásában. Ennek érdekében a következő napokban az ön segítségére is számítunk!
Amennyiben reggelente munkába menet bármilyen közlekedési dugóval kapcsolatos tapasztalata van, és lehetősége van rá, hogy biztonságosan, a KRESZ szabályainak betartása mellett képet/videót készítsen róla, hálásan megköszönjük, ha elkészített felvételeit, pár soros beszámolóját megosztja velünk a [email protected] e-mail címünkön.
Célunk, hogy olvasóinkat aktuális, hiteles információkkal segítsük abban, hogy az esetleges forgalmi fennakadások miatt merre érdemes menniük, mely útvonalakat érdemes elkerülniük, hol milyen a forgalmi helyzet.
Segítségét, együttműködését ezúton is köszönjük!
Nem boldogabb-e az a nemzet bibliai értelemben, amelynek nemzeti és kulturális szimbóluma is a kereszt? Nem az a mondás, hogy „menjetek és tegyetek tanítványommá minden népet”?
NEM BAJ!!! JÓ EZ!!! Had szokják!!!
Fel van szabadítva Bugrispest!... :-))))))))))))
És ezen kívűl is van pozitívum..
Szanaszét van lopva, és le van rohasztva!!
:-))))))))))))))))))
Ennél több jó dolgot már ne akarjanak az agyhalottak!
:-)))
Nem kellene WC-re is kocsival menni a sok lustának.
A legtöbb személyautóban egyedül ülnek.
Ha a közvetlen mellettük közlekedő villamosra szállnának még haladnának is, de persze az derogál.
Ez végső soron egy elég bonyolult, nehéz és összetett kérdés. Budapest 4 kerekűeknek kiépült (és általuk befizettet adókból létesült/fenntartott) útjait erőszakkal átminősíteni bicikliúttá elég nagy ostobaság. Ugyanakkor az agglomerációba kiköltözött és onnan visszaingázó tömegek tényleg egyre extrémebb terhelés a városnak, nem beszélve a csillagos égbe emelkedett életszínvonalról, aminek köszönhetően egyre több és egyre nagyobb autó lepte el az ország útjait. Azért valahol mégis az itt lakókat kellene védeni és nekik biztosítani elsősorban a szabad autóhasználatot (ahogy vidéken, a Balatonnál, más városokban pedig az ott élőknek) és büntetni , tiltani, megdrágítani a tranzitot, persze kellene végre minőségi vasúti / tömegközlekedési alternatíva is (itt- ot már nyomokban fellelhető).