Így még biztosan nem látta a Balaton leglátványosabb jégpályáját! (VIDEÓ)
Egy kilométer hosszan lehet korcsolyázni a balatonfüredi Tagore sétányon.
Korszerű, kiszámítható menetidejű, légkondicionált, kerékpár szállítására alkalmas vonatokat akar az LMP a Budapest–Balaton szakaszra.
Nem az autópálya bővítése, hanem a vasútfejlesztés jelenti az igazi megoldást a balatoni közlekedés javítására, a dugók elkerülésére – jelentette ki az LMP országos elnökségének titkára vasárnapi budapesti sajtótájékoztatóján.
Kanász-Nagy Máté úgy vélekedett: az M7-es autópálya egy sávval bővítése csak még több autóst vonzana a sztrádára. Ha viszont korszerű, kiszámítható menetidejű, légkondicionált, kerékpár szállítására alkalmas vonatok járnának Budapest és a Balaton között, akkor azzal utaznának az emberek – tette
Az elmúlt évek vasútfelújításai nem hoztak érdemi megoldást, hiszen a déli parton történt felújítás eredményeként csak 5-10 perccel került közelebb a Balaton a fővároshoz. Ugyanakkor továbbra is halasztódik az északi parti vasút villamosítása, és a legújabb tervek szerint már nem Keszthelyig, hanem csupán Balatonfüredig végeznék el a korszerűsítést.
Az LMP véleménye szerint a Budapest-Belgrád vonal teljesen felesleges felújítása helyett, a balatoni vonalra kellene több tízmilliárd forintot fordítani – hangsúlyozta Kanász-Nagy Máté. Elmondta: szorgalmazzák a Balaton körüli alsóbbrendű utak, illetve a kerékpárút-hálózat fejlesztését is.
Kérdésre válaszolva azt mondta: elképzelhetőnek tartja a „21. századi pártok”, a Jobbik, az LMP és a Momentum együttműködését, az ellenzéket „sorozatosan választási buktába” taszító baloldal visszaszorítása, illetve a Fidesz-KDNP-vel szembeni hatékony fellépés érdekében.
Az erre vonatkozó döntéseket a nyár végén, az ősz elején hozza meg az LMP – mondta Kanász-Nagy Máté.
(MTI)