Dőlhet a pénz az EU-ból

2014. február 24. 09:12

Egymilliárd eurós pályázati keretet nyitott meg az EU Magyarország számára. Az összegből közlekedési beruházásokra lehet pályázni, a 2014-2020 közötti időszakra szóló közlekedésfejlesztési támogatás keretein felül.

2014. február 24. 09:12

A közlekedési beruházásokra rendelkezésre álló plusz egymilliárd eurón felül a 2007-2013-as keretben elkezdett, de be nem fejezett építkezéseket is be lehet majd fejezni forrásvesztés nélkül. Ehhez több esetben gyorsítás szükséges, vagy a programokat kisebb projektekre kell bontani – írja a Magyar Nemzet.

Összesen 53 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
BőröndÖdön
2014. február 24. 12:51
Jéé,elfogadjuk a gyarmatosítók euró-milliárdjait,érti ezt valaki?
korona
2014. február 24. 12:13
Ne feledjük: Magyarország Európa kellős közepén van és nem Afrika közepén! 1945-ben az akkor a hatalmat megragadó zsidókommunista rémrezsim 4/5-del csökkentette a béreket. Ez egy olyan hatalmas, gyilkos bűn, amit SOHA NEM SZABAD ELFELEJTENÜNK! Attól kezdve többé nem sikerült elérnünk a nyugateurópai béreket, nyugdíjakat. Ennek, a még mindig folyamatban lévő HATALMAS BŰNNEK a megszütetése a LEGFONTOSABB! 1945-től a lakosság 80%-a ÁLLANDÓAN ANYAGI GONDOKKAL KÜSZKÖDIK!
Berecskereki
2014. február 24. 11:41
Lófütty. A hozzászólások többségéből az látszik, hogy nincsenek tisztában a körülményekkel, esetleg csak a Népszava cikkéből szereztek tájékoztatást. Ez az összeg csak látszólagosan nagy, mert ha a szükségeset vesszük figyelembe, akkor legfeljebb a harmadára nyújt forráslehetőséget. 1. A pályázatok lehetősége a Transzeurópai közlekedési (TEN-T) hálózat fejlesztésével kapcsolatos. Így a belső vonalakra nem vehető igénybe, csak a közvetlen becsatlakozó fővonalakra. 2. A támogatási intenzitás nem 100 %-os, tehát saját forrásra is szükség van. 3. A saját forrást az ország csak hitelből, vagy befektetők bevonásával tudja biztosítani. 4. Amikor Orbán Viktortól a témához kapcsolódó kijelentését értékeljük ezeket a tényezőket is figyelembe illene venni. A Népszava cikke pedig e témában ködösít, csúsztat és csak részben valósak az állítások. A Népszava cikkében még az is szembeötlő, hogy az autósztráda építést a Medgyessy- Gyurcsány-kormány alatt nem hozza ugyanolyan kapcsolatban az uniós támogatásokkal, pedig ott ténylegesen lenne mit keresni.
korona
2014. február 24. 11:25
Tisztelt Mindannyiuk figyelmébe ajánlom, hogy a "georg1945" már nm jelenik meg többé a friss kommentek között - régóta. Ez a Mandiner packája nekem. Hogy: nana! Ne annyira "nyiltan"!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!