Este olyan történik Szoboszlai Dominikkel, ami rég nem – és ennek minden magyar tiszta szívből örülhet
Spanyolországba utazik a Liverpool csapata.
A médiafogyasztók mindössze 19 százaléka tekinti vonzó új technológiának a 3D-t – derült ki egy brit felmérésből. A válaszolók inkább a lekérhető szolgáltatásokat és az on-demandet pártolták.
A médiafogyasztók mindössze 19 százaléka tekinti vonzó új technológiának a 3D-t – írja a mediainfo.hu a Guardian cikke alapján, egy brit felmérésre hivatkozva. A Freeview kutatásában kétezer tévénézőnek kellett kiválasztania egy nyolcas listából azokat a viszonylag újnak számító megoldásokat, amelyek nekik a legjobban tetszenek. A válaszolók csaknem kétharmada döntött a lekérhető szolgáltatás, és 59 százaléka az on-demand mellett, de a műsorok előre- és visszatekerését lehetővé tevő elektronikus programújságot is a megkérdezettek több mint fele választotta. A különböző elektronikai eszközök szinkronizálhatósága, összeköthetősége 46, a távoli felvételi lehetőség 25 százalék számára volt vonzó. A térhatás 19 százalékot ért el, és csak a mobiltelevíziózást, illetve a műsorokhoz kiegészítő tartalmat, funkciókat kínáló appokat előzte meg.
Ilse Howling, a Freeview ügyvezetője a napilap internetes kiadásának nyilatkozva elmondta: a 3D terjedése előtti legfőbb akadály a szemüveg kényelmetlensége, illetve a készülékek ára.