2014-től épülhet a négyes metró második üteme

2011. január 26. 08:16

A 2014-től induló új uniós fejlesztési ciklussal lehet folytatni metróberuházást, ám addig szakmai szempontok alapján el kell dönteni, hogy a Bosnyák tér, vagy a nyugati városkapu felé kell-e megindítani az építkezést - fogalmazott Vitézy Dávid a Magyar Hírlapnak adott interjújában.

2011. január 26. 08:16
A 4-es metró második szakaszának építését azért nem lehet folytatni, mert az első szakasz kapcsán annyi gond lengi körül a projektet, hogy jelenleg reménytelen a második ütembe belevágni - nyilatkozta a Magyar Hírlapnak Vitézy Dávid, a Budapesti Közlekedési Központ Zrt. vezérigazgatója. A beruházást a 2014-től induló új uniós fejlesztési ciklussal lehet folytatni, ám addig utasforgalmi és műszaki-megvalósítási vizsgálatok alapján el kell dönteni, hogy a Bosnyák tér, vagy a XI. kerület, a nyugati városkapu felé kell-e megindítani az építkezést - fogalmazott Vitézy.
 
A vezérigazgató elmondta, akár kilencvenszázalékos uniós támogatást is tudnak szerezni az 1-es és a 3-as villamosvonalak felújítására: az 1-es villamos a Lágymányosi hídon is átmegy majd és eljut a Fehérvári úti villamosvonalakig és a kelenföldi lakótelepig.

Összesen 38 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
GY. F.űegér
2011. január 26. 21:37
Van egy visszatérő álmom: Egy elhagyatott városban állok, nukleáris tél, az égen kénsavas felhőket kerget a szél, porladó csontvázak hevernek rozsdásodó autóroncsok között. Hirtelen szakadt újságpapírt sodor a lábamhoz a szél, rajta vezércikk: "A tervek szerint jövőre adják át a 4-es metró utolsó szakaszát!" Majd tekintetem a dátumra siklik: 2625. május 12. Kedd
rosszkutya
2011. január 26. 13:51
Nagy metróépítő nemzet a magyar, hogy szomorodna meg az összes pszeudo vakond! De legalább értelmesen csinálnák!
El Topo
2011. január 26. 11:44
Ráadásul létezik ez az úgynevezett "utolsó mérföld" nevű probléma. Konkrétan nálam nem létezik, mert majdnem a megállónál lakom, de egy darabig laktam a Békási lakótelepen. És ott tényleg az a helyzet, hogy reggel az ember még frissen-fürgén kitrappol a HÉV-hez, még jól is esik a séta. De este, hazafelé, esetleg a közértet útba ejtve, fölszatyrozva, mint egy málhásösszvér, meg esetleg útbaejtve az óvodát, iskolát, már gyalogolgasson a rosseb (karatna kedvéért: rhóséb)!
Hardrada
2011. január 26. 09:55
A legegyszerűbb az lenne, ha a Keletinél egyszerűen kihoznák a felszínre, és rácsatlakozna a vasúti hálózatra. A II. ütem helyett meg visszaépíthetnék a villamost a Thökölyre.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!