Hiába nyerik az aranyérmeket, az orosz úszók a budapesti vb-n is kirekesztettek! (VIDEÓ)
Nincs himnusz, nem nyilatkozhatnak, be sem tehetik a lábukat a vegyes zónába...
Májusra befejeződik a 2-es és a 4-es metró vonalára vásárolt 37 Alstom típusú metrószerelvény tesztje. Mivel a tesztelésre kitűzött eredeti határidő már rég lejárt, a késés miatt több milliárdos kötbérvita folyik a BKV és a gyártó között.
A BKV-nál bíznak benne, hogy a szerelvényeket gyártó Alstom tartani tudja magát vállalásához, és megszerzi a kocsikra a végleges típusengedélyt június végére. Ez újabb három hónapos csúszást jelent, írja a Népszabadság.
A 2-es és 4-es metróvonalra megrendelt 37 új budapesti metrószerelvény közül az Alstom eddig három Metropolis metrószerelvényt szállított le, további 18 pedig szállításra készen áll a cég katowicei gyárában – tudatta a Népszabadsággal az Alstom PR-cégének vezetője, csakhogy a 65 milliárdos beszerzésről szóló 2006-os szerződés alapján az utolsó kocsinak is meg kellett volna érkeznie tavaly nyár közepéig. A Népszabadság információi szerint az is megdrágíthatja a beszerzést, hogy a BKV és az Alstom kölcsönösen kötbért követel a másiktól, ez hatmilliárd forinttal dobhatja meg az eredeti árat.