Fekete Zoltán kijelentette, első a közlekedési, a vasúti funkció megtartása, ennek rovására fejleszteni nem lehet, de a helyi közösségek ellenében sem.
Bár a rendszert több kritika éri, a számok nem hazudnak,: az áram- és a gázrezsi egy friss felmérés szerint is Magyarországon a legalacsonyabb az Európai Unión belül.
Ráadásul ami felidegesített amikor volt a páros/páratlan rendszerű forgalomcsökkentés, mármint az egész akkori akció szervezetlenségén kívül, annak teljes értelmetlensége.
A PM10 szintnél nincs egészségre nem ártalmas mennyiség, mármint az a szint a 0.
Elég nagy hülyeség meghúzni a szintet, hogy most 50/75/100 ppm felett pár napig nagyon vigyázunk és csökkentjük nem autózással, majd utána örülünk mint majom a farkának ha éppen 65.
Az egész szmogriadó PM10 szempontból hülyeség, sokkal nagyobb gazdasági károkat okoz az, hogy megtartjuk.
A szmogriadó helyett arra kellene pénzt fordítani, hogy az éves átlagot szorítsuk le, mert ugye ez az amibe az emberek belehalnak, nem abba ha a mérgező szint pár napig még mérgezőbb lesz.
Ez az igazán zavaró az egészben, hogy nincs hosszútávú koncepció.