Kibékülne az újraválasztott Trumppal Zuckerberg: még a pénztárcáját is kinyitotta
„Nagylelkű” ajánlatot tett a Meta-vezér.
Nyugaton soha többé nem teszik fel azt a kérdést, hogy minek?
„Az elmúlt hét termése – tanulmányozzák figyelmesen, elmélyülten:
1.»Két újabb ultraprogresszív TikTok-videóból megtudhatjuk, hogy vannak, akik azt szeretnék, hogy tárgyként hivatkozzanak rájuk, másoknak pedig előzetes bejelentés nélkül változik meg a nemük. […] A genderfluid nemi identitás azt jelenti, hogy az adott emberek bármikor, bármilyen neműnek azonosíthatják magukat, és a nemük a körülményektől függően változik, akár órák alatt.«
2.»Elvitték egy tópartra a Wisconsini Egyetem kétmilliárd éves rasszista szikláját. A fekete diákszövetséget az sértette, hogy a sziklát sötét színe miatt a húszas években egy újságcikkben 'niggersziklának' nevezték.«
3.»Oregonban nem kell tudni írni, olvasni és számolni az érettségihez Oregon kormányzója új törvényt írt alá, amely lehetővé teszi a diákoknak, hogy érettségizzenek anélkül, hogy bizonyítanák, tudnak írni, olvasni vagy számolni. […] Kate Brown kormányzó megszüntette azt az eddig meglévő, az állam által támasztott követelményt, miszerint a diákoknak bizonyítani kell az érettségihez, hogy az alapvető írási és számolási készségek birtokában vannak. […] Charles Boyle, a kormányzó kommunikációs helyettese szerint a kormányzó azért írta alá a törvényjavaslatot, mert az olvasási, írási és matematikai jártassági követelmények felfüggesztése előnyös lesz Oregon fekete, latin, őslakos, ázsiai, csendes-óceáni, törzsi és színes tanulói számára.«
4.»Kezdődik: már a pedofilokért érzékenyítenek Egy pedofil srác történetéről szóló érzékenyítő filmet ajánl a Port.hu. Hogy miért, arra nehéz vállalható magyarázatot találni.Mélyre zuhant a Port.hu. Egyetlen 'kritikával' sikerült elérnie ezt a lapnak, egészen pontosan azzal, amiben egy belga rendező, bizonyos Patrice Toye friss filmjét mossa tisztára. A 'kritika' szerzője, Vajda Judit ugyanis egy olyan mozit népszerűsít, amelynek főhőse pedofil, a rendező pedig érzelmileg azonosul a karakter 'vívódásaival', mi több, erre hívja a nézőt is. Az érzelmi azonosulás után pedig a teljes megértés következik.«”
Nyitókép: Trenka Attila