Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
A mostani változás újabb megtiprása demokratikus értékeinknek és intézményrendszerünknek.
„A mostani változás új lépcsőfok a hibrid rendszer kiépítésben, újabb megtiprása demokratikus értékeinknek és intézményrendszerünknek. De nem azért, mert mostantól máshogy, mást olvashatunk az érintett lapok hasábjain, vagy mást láthatunk, hallhatunk a rádióból, tévéképernyőről. A félelem- és gyűlöletkeltő migránspropaganda, a nyíltan szított rasszizmus, a hajléktalanok elleni uszítás, a Soros György által vezetett összeesküvéssel való riogatás (melynek része a CEU, a civil szervezetek, az ENSZ, az Európai Unió, több száz Európai Parlementi képviselő, és a teljes magyar ellenzék), és egyáltalában a jól ismert, magyaros kormánypropaganda nem megy sehova. A változás a magyar társadalom fejében fog megszületni.
Mit üzen ugyanis Orbán Viktor ezzel a tranzakcióval a magyar társadalomnak?
Azt, hogy már a látszatát sem akarja kelteni annak, hogy a magyar médiapiac nincsen totális kormányzati kézivezérlés alatt. Orbán Viktor ezzel nyilvánosan felvállalja a külvilág és a magyar társadalom előtt, hogy a kormánypárti médiabirodalomnak eddig is egy valódi tulajdonosa volt, és ezután is egy lesz.”