A közmédia a legsokoldalúbb a kampányhírközlésben

2014. április 01. 17:38

Épp a közmédia hírműsorai adják a legnagyobb teret a kampányhíreknek.

2014. április 01. 17:38

„Az EBESZ véleményéhez hasonlóan az elemzés is megjegyezte, hogy a hivatalos kampány kezdetével nem növekedett a politikai híraktivitás a kereskedelmi csatornákon, így a magyar választók továbbra is e forrásból kapják a legkevesebb politikai információt. Az viszont tévedés, hogy a kereskedelmi csatornák jó viszonyt ápolnak a kormánnyal, elég csak arra az ellenállásra és a kormányellenes riportokra gondolni, melyeket e csatornák naponta sugároztak például a reklámadó bevezetésének tervezésekor.

A jelentés által sugallttal ellentétben továbbá épp a közmédia hírműsorai adják a legnagyobb teret a kampányhíreknek, leginkább tehát az M1 esti híradójában ismerkedhetnek meg a választók a pártok programjaival. A közszolgálati média a kiegyensúlyozott tájékoztatás kötelezettségének eleget téve szinte minden adásában beszámolt Mesterházy Attila kampányútjáról, a Jobbik programjáról, Szili Katalin kampányáról, Schmuck Andor akcióiról, és sok egyéb párt kampánytevékenységéről is.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 23 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
koronaszepe
2014. április 29. 12:16
Ezt a hülyét...
nyugalmazott tanár
2014. április 08. 21:26
Ha egy kompániáról csak bűnügyi hírek érkeznek, társadalmi problémákról meg nincsen mondanivalójuk, csak az ellenfél trágár gyalázása, annak nem a hírcsatorna az oka.
nyugalmazott tanár
2014. április 08. 21:24
Az index és a 444 nem mérvadó. Szélsőséges pártszócső mindkettő.
hátakkor
2014. április 08. 21:23
"a közmédia hírműsorai adják a legnagyobb teret a kampányhíreknek. " Ez így van.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!