Elemző: Orbánnak megint igaza lett

Nem kellett sokat várni, hogy beigazolódjon az, amiről Tusványoson beszélt a miniszterelnök.

Épp a közmédia hírműsorai adják a legnagyobb teret a kampányhíreknek.
„Az EBESZ véleményéhez hasonlóan az elemzés is megjegyezte, hogy a hivatalos kampány kezdetével nem növekedett a politikai híraktivitás a kereskedelmi csatornákon, így a magyar választók továbbra is e forrásból kapják a legkevesebb politikai információt. Az viszont tévedés, hogy a kereskedelmi csatornák jó viszonyt ápolnak a kormánnyal, elég csak arra az ellenállásra és a kormányellenes riportokra gondolni, melyeket e csatornák naponta sugároztak például a reklámadó bevezetésének tervezésekor.
A jelentés által sugallttal ellentétben továbbá épp a közmédia hírműsorai adják a legnagyobb teret a kampányhíreknek, leginkább tehát az M1 esti híradójában ismerkedhetnek meg a választók a pártok programjaival. A közszolgálati média a kiegyensúlyozott tájékoztatás kötelezettségének eleget téve szinte minden adásában beszámolt Mesterházy Attila kampányútjáról, a Jobbik programjáról, Szili Katalin kampányáról, Schmuck Andor akcióiról, és sok egyéb párt kampánytevékenységéről is.”