A Facebook csapda

2012. október 26. 08:23

A Facebook amúgy zseniális felület, csak ugye van vele egy kis gond. Pénzt szeretne keresni.

2012. október 26. 08:23
Berényi Konrád
Onlinemarketing blog

„Mennyiszer hallottam én az elmúlt hónapokban: minek blog, ha van Facebook? Nem egyszerűbb ott egy oldalt csinálni, és azt használni blogszerűen?

Ugye milyen triviális? Felejtsük el a blogot, úgyis csinálnánk mellé Facebook oldalt, toljuk a kontentet az új helyen, heje-huja-vigalom! habos fánk a jutalom.

Vagy nem. Mit tud a blogunk? Először is, a formája teljesen a sajátunk, és olyan is marad mindaddig, amíg mi meg nem akarjuk változtatni. Aztán vannak feliratkozóink rss-ben és akár lehetnek emailben is. Ők mind, ha egyszer feliratkoztak, olvasóink is maradnak - amíg akarnak. Végül: ha akarunk, kirakhatunk a blogunkra hirdetést, pénzért, és ezért senki nem is fog problémázni.

A Facebook amúgy zseniális felület, csak ugye van vele egy kis gond. Pénzt szeretne keresni. Ha van egy céges oldalunk, és az lájkolja valaki, akkor nem szükségszerű, hogy látni is fogja utána a bejegyzéseinket. Hogy mikor látja? Hát azt a Facebook tudja! Elvileg akkor, ha a felhasználó akítv az oldal irányába: lájkol, megoszt, hozzászól, kattint. Ha nem, akkor szépen elfelejtődünk, és nem jelenünk meg az üzenőfalán. Szép halál, és nemes.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!