„Dublin -a helyiek szerint sem átlagos- 12 fokos és szakadó esőben gazdag júniusát leszámítva szuper hely. Néha olyan érzésem volt, mintha London lenne kicsiben, és ha azt nézzük, hogy itt is bringás a polgármester, akkor a hasonlat még jobban áll. A most második ciklusát töltő Andrew Montague alatt csillapították a belvárosi forgalmat az átmenőforgalom elől lezárt Temple Bar mulatónegyed körüli 30 kilométer/órás zóna bevezetésével, közbringa rendszerrel és bringasávok építésével fejlesztették a városi közlekedést. Nekünk persze baromi furcsa volt a baloldali közlekedésben tekerni, de a helyi sofőrök úgy tűnik hozzászoktak a látványhoz és jól viselték a bénázásunkat. Építészek persze kritizálják a városvezetést, mert tényleg lenne még mit tenni, a polgármester pedig még több közbringát és még több, még nagyobb bringasávokat ígér az autóforgalom helyének elvételével.
A helyi Rákóczi útnak megfelelő Dame street egy tömött és nagyon forgalmas út, bringasávok nélkül, keskeny járdákkal, viszont 30-as sebességhatárral. A sebességcsökkentés 70%-al vetette vissza a balesetek számát és a dugóban egyre több bringás tör magának utat.
Azt mi is tapasztaltuk, hogy tényleg több pasi bringázik, mint nő, és kissé túl van pörgetve a rikító és technikai ruhák piaca (furcsa angolszász szokás), de a többi Dubliner viszont mindennapos stílusában teker és reméljük ez az irány csak fejlődni fog.”