„A Twitter eddig valóban nem volt médiacég, mert 1) nem rendelkezett saját tartalommal 2) nem próbálta meg valamilyen szerkesztői ellenőrzéssel befolyásolni a hálózatba kerülő információkat, illetve azok elosztását. Ezt az állapotot zavarta most meg a Twitter múltheti bejelentése, ami szerint ezentúl heti, »best of Twitter« hírlevéllel kedveskednek a felhasználóknak.
A Twitter »médiás« törekvéseiról árulkodik egy, a múlt héten elkapott álláshirdetés is: a Twitter sportszerkesztőt/producert keres. Bár a cég szóvívője váltig állította, hogy az új munkatársat csak a partnerek jobb kiszolgálása érdekében veszik fel, a szakma gyanakszik. Joggal, hiszen a Twitteren valós időben ömlő információk szűrése szelektálása olyan feladat, amit csak kevesen képesek maguk megoldani. Lenne igény - valószínűleg még pénzért is - olyan tartalomkurátorokra, akik képesek bizonyos, előre meghatározott szempontok szerint elválasztani a fontos információkat a zajtól, a szeméttől, ellenőrizni a hírek forrását, hitelességét. Az eszközök egy része adott, alkalmas szakembereket könnyen lehet találni. A kérdés az, hogy a nagy, fizetőképes szerkesztőségek hajlandók-e egy ilyen fontos feladatkör kiszervezésével gyengíteni saját ellenőrzésüket a hírek felett?”