Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
Akinek volt esze a nagy öregek közül felismerte,hogy új szelek fújnak és magától átadta helyét az új generációnak.
„1976-os születésű vagyok. Én még láttam, hallottam a nagyokat gondolok itt Szepesire,Kudlikra , Rádayra, Vitrayra,Chrudinákra. Igen ők lehet,hogy nagy formátumu spikerek voltak. Illetve ők voltak csak. Mert ki tudja,hogy a mai sokszínű médiavilágba megállnák-e a helyüket. Igazából azt gondolom ennyi év távlatából nagy szerencséjük volt,hogy nem kellett mindennapi kenyérharcot vívniuk mint manapság a média világában. No de mostanság a média másként működik és lényegesen több is van belőlük. Míg régen csak állami tv volt,a rendszerváltás itt is hozott változást 1996-os I.törvényében az mtv és ekkortól beszélünk már közszolgálati műsorszóróról. A médiatörvény lehetőséget biztosít két kereskedelmi csatorna (rtl,tv2) létrejöttének és egyben az mtv elveszíti monopol helyzetét. A kereskedelmi tévék ontották az újabbnál újabb filmeket,műsorokat, show-kat új bemondók tűntek fel, és hatékony olcsó költségvetésből elkezdtek működni .Lassan de biztosan átcsábították a nézőket a közszolgálati tv-től. Akinek volt esze a nagy öregek közül felismerte,hogy új szelek fújnak és magától átadta helyét az új generációnak aki nem az végigjárta a keserves és néha megalázó kanosszáját,átigazolt esetleg. Új neveket ismert meg az ember mint Kolosi,Batiz,Frei, és persze volt aki most is kimaradt. A kétféle műsorszerkesztés nagyon eltért egymástól ez a nézettségben is markánsan megmutatkozott.”