Az emberek egy ilyen sikert megélve boldogok, felszabadultak lesznek: senkit nem a politikai ellenfelek acsarkodása érdekel, hanem az, hogy tudunk valaminek közösen örülni, ez pedig szerintem önmagában is egy nagyon értékes dolog.
A nemzetközi labdarúgás legmagasabb szintjén bevett dolog, hogy a topjátékosok egyben reklámhordozók, akiket a legnagyobb márkák szponzorálnak, és a fizetésük mellett innen is óriási bevételeik származnak. Szoboszlait eddig nem nagyon láttuk reklámokban szerepelni. Mi lesz ezután?
Szoboszlai Dominik reklámértéke azzal, hogy a Liverpool csapatának tagja lett, már most megsokszorozódott. Amennyiben beváltja – és szerintem be fogja váltani – a reményt, amit hozzá fűznek, akkor ő a Premier League meghatározott játékosa lesz. Persze Angliában leginkább egy angol játékosnak nagy a reklámértéke – ahogy marketing szempontjából a Liu fivérek is értékesebbek Kínában – de azért egy Liverpool-játékossal kint is sok mindent el lehet adni. A magyar egy viszonylag kicsi reklámpiac, itt viszont bármit eladhatsz majd az ő arcával. A nadrággombot is. Ha Szoboszlaival reklámozod a kutyatápot, még az is meg fogja venni, akinek nincs is kutyája. Emellett az egész reklám- és sportipar, valamint a média is érdekelt abban, hogy népszerű legyen, és magas legyen a reklámértéke. Mert vele most bármit el lehet adni – legfőképpen műsoridőt. Mindenki, aki azt akarja, hogy nézzék, olvassák, vele fog foglalkozni. Megcsinál egy jó cselt, és elönti majd az egész médiát, a TikTokot, a YouTube-ot, mindent. A teljes kommunikációs ipar abban érdekelt, hogy sikeres legyen, és én is őszintén kívánom neki a legjobbakat. De azért remélem, hogy nem játszik majd túl sok meccset, mert a válogatott mérkőzésekre pihennie kell. Persze Manchester United-szurkolóként nem tudok a Liverpoolnak szurkolni, de magyarként azt kívánom, hogy Dominik minél sikeresebb legyen!
Nyitókép: MTI/Hegedüs Róbert