Egy diáklány robbantással fenyegetett meg egy fővárosi mozit, mert nem tetszett neki a film

A tettes beismerő vallomás tett.

Filmünk címében egy állítást fogalmazok meg, nem pedig összehasonlítást. Ez a nyelvtani része a dolognak. A rétegelt, feszültséggel teli áthallásosság a lényeg.
„Mert ha azt mondjuk, hogy a szeretet a tőke (szeretet = tőke) , az nem ugyanaz, mint ha azt mondjuk, hogy a szeretet olyan, mint a tőke. Esetünkben az első az érvényes. Más példa: a tanár az iránytű, vagy a tanár olyan, mint az iránytű.
Azaz filmünk címében egy állítást fogalmazok meg, nem pedig összehasonlítást. Ez a nyelvtani része a dolognak. Egyébként ezt mi is utólag tudtuk meg amikor már kiraktuk a vesszőt, aztán vesszőtleníteni kellett a főcímet. Nyilván a rétegelt, feszültséggel teli áthallásosság a lényeg. Saját költés.”