Ilyen még nem volt: könyvajánlóval jelentkezett Szoboszlai (FOTÓ)

Ennél jobb reklámot nem is kaphatott volna a kötet.

20 napos Jack London emléktúrát tett meg Centauri, az álnév mögé rejtőző kortárs magyar író. Az utazását a Facebookon szervezte és tudósított is naponta róla. Online naplóját kommentelni lehetett és megszavazni hova menjen, melyik városba stoppal a következő napon. A sikeres kaland végén felmerül, vajon csupán kortárs író vagy remek tartalommarketinges szakember-e Centauri, hiszen ezzel az akcióval valami olyanra használta a közösségi médiát, amire valószínűleg Mark Zuckerberg álmaiban sem gondolt volna.
„A tartalommarketing egy olyan digitális reneszánszát élő marketingmódszer, amelynek az a célja, hogy a célcsoport számára hasznos tartalmat hozzon létre, amellyel a tartalom fogyasztóját fokozatosan vásárlóvá konvertálja, egy olyan médiaplatformon keresztül, melynek központjában a saját médium(ok) állnak – mindezt pedig nem kampányszerűen, hanem a folyamatszemlélet alkalmazásával.”
Ennél jobb reklámot nem is kaphatott volna a kötet.
Mosonmagyaróvárról indul a termék gyártása.
Folytatódik a csörte.
IIyen jellegű ügyben még nem szabtak ki halálbüntetést.
Már most megígért valamit a DK egykori elnöke.
Tarr Zoltán és a Tisza Párt közben teljesen megadta magát Zelenszkijnek: át akarják alakítani a mezőgazdasági támogatások rendszerét, mert felesleges Ukrajnával versenyeznie a magyar mezőgazdaságnak.
Még egy szocialista román asszony is aktívabbnak bizonyult a magyar baloldal üstökösénél.
A Gripen mellett újabb azonos típust fog üzemeltetni a magyar és a svéd légierő.