Ezért törölte a 168.hu a „DK: Soros György áll Márki-Zay mögött” című cikkét

2021. október 16. 15:34
Kitették, majd törölték a 168 óra online felületén azt a cikket, miszerint Gyurcsány szerint Soros állt volna Márki-Zay mögé. A lap most közleményben kért elnézést.

„Bár a cikk készítésekor a tudomásunkra jutott információt két független forrásból is megerősíttettük, a cikk megjelenését követően azonban az érintettek hitelt érdemlően cáfolták a megjelentetett információt. Ennek fényében a cikk közlését haladéktalanul felfüggesztettük. Az érintettektől és olvasóinktól elnézést kérünk” – áll a lap által délután kiadott „szolgálati közleményben” melyhez a Facebookon Gyurcsány Ferenc személyes profiljával is kommentet fűzött. 

A lap sem a két „független forrást”, nem nevezi meg, sem azokat, akiknek cáfolata meggyőzte őket a cikk törléséről.

Fotó: FABRICE COFFRINI / AFP

Összesen 159 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Szóval igaz. A Lotyaszájú ezt is elkotyogta.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés