„Ma este Budapesten jobb volt írnek lenni” – Niedermüllert nem érdekli a magyar válogatott

2021. június 8. 23:06
A gyurcsányista politikus szerint „szégyellhetjük magunkat”.

Amint arról beszámoltunk, az MLSZ reggeli közleményének megfelelően nem térdeltek le a magyar labdarúgó-válogatott az Európa-bajnokság előtti utolsó, írek elleni barátságos meccsén.

A magyar futballisták – ahogy azt előzetesen jelezték – nem térdeltek le, hanem a mezük karján olvasható „Respect” feliratra mutattak. A szurkolók „szép volt fiúk!” rigmussal köszönték meg, hogy a kedvenceik állva maradtak – az íreket pedig kifütyülték.

Minderre reagált Facebook-oldalán Niedermüller Péter, Erzsébetváros DK-s polgármestere.

„Az Index.hu arról tudósít, hogy »A kezdő sípszóra az írek letérdeltek, erre hatalmas füttykoncertet kaptak a tízezer nézőtől, a magyarok állva maradtak, ahogy az várható is volt. Ezért megkapták a publikumtól a »Szép volt, fiúk!” elismerést.«. Na pontosan ezért nem érdekel engem a magyar válogatott, szégyellhetjük magunkat. Ma este Budapesten jobb volt írnek lenni...”

Nyitókép: MTI/Máthé Zoltán

 

Összesen 303 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Ízlelgessétek, jobbikosok.

Berlinből megszökött az adóssága megfizetése elől. Ahhoz volt esze.....

Mi köze a magyar válogatottnak, a magyar szurkolóknak ahhoz, hogy a gyarmatosításon meggazdagodott, a gyarmatosítás előnyeit ma is élvező nyugaton az embereket rá lehet venni arra, hogy a most éledő ellenkező irányú, a fehérekre irányuló rasszizmust dicsőítsék? Már az a kis címke is túlzás, amit a játékosok mezére tettek, és amire térdelés helyett rámutattak.

Ez Niedermüllernek lehet természetes, de kit érdekel Niedermüller?

A felvetett kérdéseket te sem válaszoltad meg, de a belgrádi vasútvonal nyilvánvalóan a nyugat európai kikötők érdekeit sérti, mert a kínai szállítmányok csak PIreuszig hajóznak. Ezek az érdekek szítják a hangulatot a vasútvonal ellen. Az erre fordított kínai hitel törleszthető úgy is, hogy nem szedünk tőlük tranzitdíjat az országon áthaladó kínai szállítmányokért.

Arra tudsz valami magyarázatot, hogy a pénzügyileg katasztrofálisan álló Görögországot miért nem segítette ki a nyugat, megelőzve azt, hogy az adósságtörlesztés miatt eladják a pireuszi kikötőt? Akik most sírnak a rotterdami, vagy hannoveri kikötők kieső forgalma miatt, miért nem léptek közbe adósságkönnyítéssel?

Úgy látom, nagy szarban vagytok, ha már azzal kezdtek operálni, hogy Orbán és Gyurcsány ugyanaz. Még a végén el fogtok jutni odáig, hogy egyedül a DK útjából sok helyen előzékenyen félreálló Jakab az igazi, bár ezt nehéz lenne kommunikálni. Karácsonyról már nem is beszélve.

Alkalmazkodunk valamihez, ami vagy velünk, vagy nélkülünk létre fog jönni. Ez ellen egy valamit tehetne a nyugat, hogy nem tart igényt kínai árukra, nem tart igény arra, hogy Kínába vigye a gyártást. Mert ezeknek az áruknak a forgalmáról van szó. Ha tehát kifogásod van, fordulj azokhoz, akik alapjaiban idézik elő az általad kifogásolt helyzetet.

És még annyit, hogy ha már Kína annyira nem felel meg a nyugat demokrácia felfogásának, akkor nem érdektelen, nevetséges közös nyilatkozatokkal kell operálni, hanem le kell mondani a Kína nyújtott előnyökről. Például az autóiparnak szállított nélkülözhetetlen elektronikai termékekről. De ti ezt már nem fogjátok fel, és most te mondd meg ki gyarmatosítja a másikat?

https://www.origo.hu/gazdasag/..

Nem érted, rendben van, de azt megérted, miért van szüksége Nyugat Európának annyira Kínára, hogy Kínának érdeke lett ez a terjeszkedés?

Nyugat Európa Kína felől tranzitországokon keresztül érhető el. Azt hittem, ez világos számodra.

Egy találós kérdés csak neked: Ukrajnának mi haszna van abból, hogy csak úgy keresztül ömlik rajta az orosz olaj Európa felé? Miért akarja még az USA is, hogy ne kerüljék meg Ukrajnát? Ukrajnának, Oroszországnak mi haszna van azon, hogy a kínai konténervonatok rajtuk keresztül érkeznek Záhonyra és Szlovákia miért szeretné, hogy ezek inkább az ő vasúthálózatunkon menjen tovább?

Vedd elő a térképet és próbáld megérteni, hogy miért érdemesebb Pireuszban kirakodni, és vasútra tenni az árut, ami mondjuk Közép Európába megy, mint körülhajózni Európát Hamburgig és onnan hozni vasúttal.

A hamburgi kikötő, akár csak a pireuszi nem csak kínai hajókat fogad, tehát azon kívül, hogy kínai hajók is használják, mint tulajdonostársaknak hasznuk lehet az egyéb forgalomból is. Miért engedik a németek, hogy Kína bevásárolja magát? Kínai hajók pedig nem csak Kínából szállíthatnak, nem csak kelet felől érkezhetnek.

Jóslással nem foglalkozom, ezt meghagyom neked. Akár csak a térkép tanulmányozását. Mert Pireusztól Kelebiáig nem a Fidesz építi a vasútvonalat. Mellesleg nem árt, ha két főváros között normális vasúti közlekedés van.

Nem tudom, van-e még kérdésed, én mára befejezném a magától értetődő dolgok magyarázatát.

Az autópályák sem a kis községeket kötik össze egymással.

A keresztényeket térdepeltető zsidókról a Mein Kampf se írt. Most javul a helyzet vagy rosszabbodik?

Te csak térdelj a négerek előtt, mi meg Isten előtt. És a világ rendje ismét helyreáll.

A vikingek leszármazottainak viselkedése után már semmin nem csodálkozhatunk.

Az IRA rég elvesztette gyökereit, neomarxista ideológia élharcosa. Abba meg ez simán belefér.

Nem Pireusz lesz az, hanem a magyar kikötőnk. Erről szólt a horvát tengerpart-vásárlás. Persze ti meg azon szurkoltok, hogy a kínai áruk váma más tagországnak jusson, mert minél rosszabb a hazánknak, nektek annál jobb.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés