Elszólta magát az ellenzéki közvélemény-kutató vezetője: a kampányt támogatják

Hann Endre arról beszélt, a kampánytámogatásokban rutinos amerikai szakemberek módszertanát használja a Medián.

A MOK kampányfilmjében ismert emberek – köztük színészek, írók, festők, olimpikonok, zenészek – biztatnak mindenkit az oltásra.
A testület az MTI-hez pénteken eljuttatott közleményében kiemelte: az elmúlt egy évben mindenki megtapasztalta, hogy a koronavírus-járvány miként forgatta fel az addig megszokott életet.
„Egy év után eljutottunk odáig, hogy a kezünkben van a megoldás: a vakcina”
– szögezték le. A kamara kampányának célja, hogy a lakosság számára egyértelművé tegye: csak akkor térhet vissza a normális, megszokott élet, ha minél hamarabb a lehető legtöbb ember beoltatja magát.
A kampány fő üzenete, hogy „nemcsak mi, hanem Magyarország kerül veszélybe, ha nem küzdjük le a vakcinával szembeni félelmeinket” – tették hozzá. A MOK kampányfilmjében
miközben nyilatkoznak arról, hogy ők maguk miért oltatnák be magukat. Mint írták, eddig csaknem negyven híresség állt be a MOK kezdeményezése mögé, köztük: Fábián László olimpiai bajnok öttusázó, sportvezető; Udvaros Dorottya Kossuth-díjas színésznő; Bródy János Kossuth-díjas énekes; Bodrogi Gyula, a nemzet színésze; Vitáris Iván, az Ivan & The Parazol énekese; Parti Nagy Lajos Kossuth-díjas költő, író és „A Nemakarokbeleszólni” csapata.
„A kampányfilmből az is kiderül, hogy nem az oltás az igazi kockázat, hanem az, ha a jelenlegi helyzet túl sokáig fennmarad”
– fogalmazott közleményében a MOK.
(MTI)
(Címlapkép: A Pfizer-BioNTech koronavírus elleni vakcinája. Fotó: MTI/Ujvári Sándor)