Tarlós befejezné a négyes metrót

2010. július 31. 13:49

Budaörs irányába folytatná a négyes metró építését Tarlós István - nyilatkozta a Fidesz főpolgármester-jelöltje a Magyar Nemzetnek adott interjújában. Tarlós bízik abban, hogy meg tudnak egyezni Klados Gusztáv új fizetéséről.

2010. július 31. 13:49
Bekerülhet a kormány második akciótervébe az a csomag, amelyről augusztus végén vagy szeptember elején tárgyal Tarlós István és Orbán Viktor. A Magyar Nemzet szombati számában megjelent interjúban Tarlós megerősítette, hogy helyettese lehet György István és Rogán Antal is. Elmondta, megerősített közterület-felügyeletet szeretne, főpolgármesterré választásával pedig lemondana parlamenti mandátumáról. A fővárosi politikus bízik abban, hogy meg tudnak egyezni Klados Gusztáv új fizetéséről, a négyes metrót pedig tovább építik majd: Rákospalota helyett azonban először Budaörs irányába.
 
Tarlós problémásnak tartja az együttműködést az MSZP-vel, amennyiben a korábbi vezetés emberei ülnének a közgyűlésbe, az LMP-vel azonban esélyt lát az együttműködésre a környezetvédelem és a kultúra területén. A Jobbikkal való együttműködés azon múlik, „hogy lesznek-e pozitív ötleteik, vagy továbbra is csak vagdalkozni fognak” - nyilatkozta a lapnak.

Összesen 22 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Tikva
2010. augusztus 02. 14:38
T. blogen. Jaj, sokatmondó volt ez a válasz is...na ezért sem kell PESTNEK METRÓ,ELŐSZÖR A 8 ÁLTALÁNOST TANULJÁTOK ÚJRA ...hja ne totózz a lakóhelyzmet illetően ,ahhoz meg némi logika is kellene..."hagyd az a takarítóvödröt öcsi az csak ,megzavar..."
Tikva
2010. augusztus 01. 21:57
Az államkassza üres, az egészségügy az oktatási intézmények ,az önkörmányzatok fuldokolnak az adósságban és a pénztelenségben,amit a volt gyurcsótány kormány "hozott létre" ...és akkor most még ,noha értem én Bp. az mégis Bp...,de mégis...vidéken a nyíomorúságos keleti megyékben a buszon bejáró kisiskolások nyitott szájjal kell ,hogy utazzanak ,el ne harapják, amár rég nem létező betonúton a b uszon utazva anyelvüket..és akkor Margit-híd(23 mrd),meg 4. metro( 500-600 mrd),meg metro kocsik(40 mrd)? Meg az a nagyon nagy lófasz Nektek ...értehető voltam? Pestiek?
denever
2010. augusztus 01. 14:04
kéremszépen, miért ne mehetne a metro hosszabbítása föld felett? mondjuk zajvédő alagútban? esetleg nem lehetne véletlenül az elbukott metrókocsi-tender megismétlésekor mégicsak mezei vonat(hév)kompatibilis metrokocsikat venni? és akkor M2 - Gödöllő, esetleg Kelenföldi PU - M2 - Gödöllő, és az M4-nek is lehetne alternatívája. mondjuk kéregvasút, mert a Thököly út burkolata úgyis cserére érett. budaörs fele meg tök jó lenne felszín felett. egyébként az M4 önmagában véve nem (nagyon) rossz, csak a lopógépek túl sok állomást csináltak. ha az utolsó szakaszon megmaradnának 3 max négy megállóval, és a bosnyák helyett rákospalotáig tartana, már beljebb lennénk. és persze a 44-es villamost vissza. meg a Rákóczyra is az onnan elbontottat. a budaörsi forgalom jelenleg nem jól becsülhető, mert végtelen sok ember beautózik abból a régióból, és kompletten eltűnik a tömegközlekedésből. már az állati haladás lenne, ha pl a budaörsi bevásárlóközpontoknál lenne a végállomás, mert akkor az autopálya értelmes módon tudna kapcsolódni a városi tömegközlekedéshez. és az ember tényleg meggondolná, hogy szop befelé az osztyapenkotól, vagy ül a klimatizált metroban. de lehet, hogy bilibe lóg a kezem.
blogen
2010. augusztus 01. 08:03
Egyébként a Budaörs felé való továbbépítésnek nagyságrendekkel rosszabbak a várható utasforgalmi mutatói, mint a Bosnyáknak, szal Tarlós hatalmas pénzkidobásra készül: Kelenföldi pu.-Gazdagrét: 35 ezer utas Gazdagrét-Virágpiac: 33 ezer utas kontra: Keleti pu.-Dózsa György út: 135 ezer utas Dózsa György út-Hungária körút: 117 ezer utas Hungária körút-Róna utca: 91 ezer utas Róna utca-Bosnyák tér: 71 ezer utas forrás: TRANSMAN számítás
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!